جهانی خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی کرایه های بخش حمل و نقل مسافر برون شهری

۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۸:۰۶
کد خبر: ۲۷۲۶۶۸
افزایش ۲۰ درصدی کرایه های بخش حمل و نقل مسافر برون شهری
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های ایلام گفت: کرایه های بخش حمل و نقل مسافر برون شهری این استان همزمان با سراسر کشور، 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،"مهرداد جهانی" مدیرکل حمل و نقل و پایانه های ایلام، با بیان اینکه افزایش کرایه سراسری است و مختص یک یا دو استان نبوده و بصورت همزمان در همه کشور اجرا می شود اظهار کرد: افزایش کرایه ها در آستانه سال جدید از امروز(93/12/93)  تا پایان تعطیلات نوروزی سال آینده (15 فروردین) برقرار است.

وی، افزود: این افزایش کرایه جز اختیارات کانون های شرکت های سراسری حمل و نقل است که به تازگی و بر اساس تصمیم گیری های جدید لحاظ شده است

جهانی با اشاره به اینکه سال آینده هیچ گونه افزایش کرایه ای در بخش حمل و نقل مسافری نداریم، تاکید کرد: افزایش فعلی کرایه های این بخش فقط برای ایام پایانی سال جاری و تعطیلات نوروزی سال آینده در نظر گرفته شده است.

وی از آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری این استان برای انجام سفرهای نوروزی و جابجایی گردشگران، مسافران و مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: نظارت مستمری توسط بازرسان بمنظور کنترل قیمت ها در این بخش انجام می گیرد.

جهانی یادآور شد: پایگاه های امداد خودرو در مسیر راه های ارتباطی شهرستان های دره شهر، مهران، دهلران و سیروان و ایلام، ایوان و جاده حمیل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز سال آینده ایجاد می شود تا خدمات مورد نیاز را خودروهای مسافران ارایه کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام ابراز امیدواری کرد که امسال سفرهای نوروزی بدون هیچ گونه حادثه و سوانح رانندگی انجام شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز