مدیرکل تعاون روستایی ایلام خبر داد؛

توزیع ۶۵۰ تن سیب و پرتغال در مناطق مختلف استان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۸:۵۷
کد خبر: ۲۷۲۶۶۹
توزیع ۶۵۰ تن سیب و پرتغال در مناطق مختلف استان
ناصری، گفت: با تصویب کمیته راهبری استان، توزیع 650 تن سیب و پرتقال از فردا 24 اسفند در مناطق مختلف این استان آغاز می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری برنا در ایلام، "تیمور ناصری" مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام، اظهار کرد: توزیع میوه شب عید از فردا (24/12/93) تا 15 فروردین سال 94 براساس قیمت مصوب و دولتی در مناطق مختلف استان ایلام ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت بتدریج 300 تن سیب و 350 تن پرتقال با نرخ مصوب دولتی توزیع می شود، افزود: قیمت فروش هر کیلوگرم سیب 27 هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال 29 هزار ریال تعیین شده است.

ناصری ادامه داد: توزیع سهمیه میوه شب عید در هر شهرستان تابعه این استان نیز بر اساس نیاز، تناسب و میزان جمعیت آن منطقه انجام خواهد شد.

وی هدف از توزیع میوه با نرخ مصوب دولتی را تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم و همچنین افزایش قدرت خرید مردم اعلام کرد و گفت: تاکنون 200 تن پرتقال از استان مازنداران وارد ایلام شده و در انبارها ذخیره شده است.

نمایندگان استانداری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، حمل و نقل، تعاون روستایی و بانک توسعه تعاون اعضای کمیته راهبری استان ایلام را تشکیل می دهند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز