مدیرکل ورزش و جوانان ایلام عنوان کرد؛

ترویج ورزش همگانی، از اولویت های سند ورزش استان است

۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۲:۵۶
کد خبر: ۲۷۲۶۷۶
ترویج ورزش همگانی، از اولویت های سند ورزش استان است
بهروز حیدرزاده گفت: ترویج ورزش همگانی، پیشرفت و توسعه ورزش قهرمانی و حل مسائل و مشکلات جوانان از اولویت های سند ورزش استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،" بهروز حیدرزاده" مدیرکل اداره ورزش و جوانان ایلام، پیش از ظهر امروز(93/12/23)در آخرین نشست شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، که با حضور  اساتید دانشگاهی و دیگر اعضاء برگزار شد گفت: این اداره کل با تشکیل شورای راهبردی استان و همچنین کارگروههای ترویج در زمینه ورزش و جوانان همگام با سیاست وزارت در خصوص تدوین سند ملی شورای راهبردی حرکت کرده و با نظرات خوب و مثمر اعضاء توانست برنامه های پیشنهادی قابل اجرای خوبی را به دبیرخانه شورای راهبردی وزارت ارسال و مورد تایید قرار بگیرند.

وی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شورای راهبردی استان در طول این یک سال عملکرد خوبی داشته است و توانسته یکی از فعال ترین شوراهای راهبردی استان ها در وزارت باشد.

بهروز حیدرزاده توجه به ترویج ورزش همگانی در بین عموم مردم ، پیشرفت و توسعه ورزش قهرمانی و حل مسائل و مشکلات جوانان را از مهمترین اولویت های خود در این سند برشمرد و افزود: انشاالله شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان با هم اندیشی صاحبنظران و کسب تجارب ایشان بتواند با برنامه های منسجم، چالشهای پیش رو را برداشته و روز به روز شاهد پیشرفت در حوزه ورزش و جوانان باشیم.

در ادامه،"نصرت اله کریمی" دبیر شورای راهبردی اداره کل ورزش وجوانان نیز گزارشی از عملکرد یکساله این شورا را ارائه داد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان با اهداء لوح سپاس از زحمات یکساله اعضاء تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما