دارایی عنوان کرد؛

مدیران در اجرای قوانین و مقررات سنگ اندازی نکنند

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۰:۵۰
کد خبر: ۲۷۲۷۶۶
مدیران در اجرای قوانین و مقررات سنگ اندازی نکنند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: مدیران نگاه توسعه ای و باز به بحث سرمایه گذاری ندارند و در اجرای قوانین و مقررات سنگ اندازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،"مرتضی دارایی" مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام افزود: نوع نگاه مدیران و بدنه کاری دستگاه های اجرایی از موانع جدی سرمایه گذاری در این استان است.

دارایی گفت: مدیران نگاه توسعه ای و باز به بحث سرمایه گذاری ندارند و در اجرای قوانین و مقررات سنگ اندازی می کنند.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد دیده می شود که سرمایه گذاران در مسیرهای بروکراتیک و دست و پاگیر اداری خسته شده و کار را رها می کنند.

دارایی اظهار کرد: بندهای قانونی زیادی در حمایت از سرمایه گذاری وجود دارد اما با نگاه بدبینانه مدیران، بندهای قانونی قابل تفسیر مورد استناد قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در مواردی نگاه باز مدیران سرمایه گذاران را تشویق به انجام طرح ها و فعالیت های جدید کرده است، گفت: لازم است در زمینه نوع نگاه مدیران در حمایت از سرمایه گذاری در استان تجدیدنظر صورت گیرد.

به گفته وی، در شهرک ها و نواحی صنعتی استان آمادگی کامل برای جلب و حمایت از سرمایه گذاران در همه زمینه ها وجود دارد.

دارایی یادآور شد: بر اساس قانون با توجه به آماده بودن زیرساختها و امکانات لازم، اولویت سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی است.

وی گفت: با پیگیری های استاندار و همچنین رونق فضای کسب و کار در کشور، سرمایه گذارانی به استان مراجعه کردند که در حال مذاکره یا تملیک زمین و خرید ماشین آلات و فناوری هستند.

دارایی  در پایان خاطر نشان کرد: فضای کسب و کار در استان به رونق کامل نرسیده است اما نشانه های امید برای رونق هرچه بیشتر وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز