سردار دولتی در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد؛

حفظ امنیت و آرامش خانواده ها در ایام نوروز از اولویت اول پلیس است

۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹:۳۰
کد خبر: ۲۷۲۸۰۸
حفظ امنیت و آرامش خانواده ها در ایام نوروز از اولویت اول  پلیس است
فرمانده انتظامی ایلام گفت: حفظ امنیت و آرامش خانواده ها و مسافران نوروزی را اولویت اول پلیس در طرح نوروزی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری  برنا در ایلام، سردار" علی دولتی "پیش از ظهر امروز  (93/12/25) در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه از آمادگی نیروی انتظامی درتعطیلات نوروز 94 خبر داد و گفت: با فعال کردن بیش از24 ایستگاه انتظامی سعی داریم امنیتی قابل قبول را برای مردم  دراین ایام فراهم بیاوریم.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهارداشت: همانند سالهای گذشته درتعطیلات نوروز پیش رو پلیس استان با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و با تقویت مراکزانتظامی ،حضور پررنگ و موثری در تمام نقاط شهری و روستایی و محورهای مواصلاتی استان خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام((آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق ، قانون و نظم عمومی)) را شعار نوروزی پلیس خواند وگفت:رعایت نظم واحترام به قانون باعث می شود که جامعه درامنیت باشد ومردم نیز با نشاط وسالم باشند.

وی با تاکید براجرای قانون از سوی نیروی انتظامی اظهار داشت:توجه به نظم اجتماعی واعمال قانون تنها نباید از طرف پلیس باشد بلکه باید هرکسی وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

سردار دولتی خاطرنشان کرد:جامعه زمانی از امنیت اجتماعی پایدار برخوردار خواهد شد که آحاد مردم وسایر دستگاه های دولتی نقش خود را درانجام وظایف به خوبی ایفا نمایند.

سردار"علی دولتی" در ادامه صحبت های خود گفت: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی ، نیروی انتظامی برای این ایام طرح ها و برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است .

وی با اشاره به اینکه عمده این طرح ها و برنامه ها برای پیشگیری از جرائم و تأمین نظم و انضباط اجتماعی است، افزود : آرامش مردم در ایام تعطیلات نوروز از اهداف اجرایی این طرح هاست .

سردار دولتی گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و مردم بایستی با مشارکت و همراهی با پلیس در این راستا گام بردارند.

وی افزود: این تفکر و نگاه باید در تک تک افراد جامعه نهادینه شود تا بتوانیم بنحو مطلوب به فعالیت های انتظامی و امنیتی بپردازیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام از برنامه ریزی دقیق انتظامی استان برای روز های پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: مردم اطمینان داشته باشند که با تمام توان و تلاش امنیت و آرامش را برای آنها برقرار و حفظ خواهیم کرد.

سردار دولتی همچنین از افزایش 50 درصدی کشف مواد مخدر در سطح استان تا پایان بهمن ماه سال 93 خبر داد و گفت: در آخرین مأموریتی که شب گذشته در یکی از محورهای مواصلاتی استان انجام شد 25 کیلو تریاک کشف و 2 نفر دستگیر شدند .

این فرمانده ارشد انتظامی درخصوص دستگیری قاتلان و کشف قتل های به وقوع پیوسته در سال جاری گفت: 97 درصد قتل هایی رخ داده کشف و قاتلان آن ها پس از شناسایی دستگیر شده اند.

وی با ارائه آماری از وقوع حوادث رانندگی در سال 93 گفت: طی سال جاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان رتبه اول کشور را در کاهش سوانح رانندگی کسب کرد.

سردار دولتی در پایان گفت: طی این مدت تصادفات فوتی در معابر درون شهری 56 درصد و تعداد متوفیان حوادث رانندگی نیز 59 درصد کاهش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز