سبزی خبر داد؛

بازدید چشمگیر مسافران نوروزی از اماکن تاریخی و تفریحی دهلران

۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۵:۳۳
کد خبر: ۲۷۴۳۹۵
بازدید چشمگیر مسافران نوروزی  از اماکن تاریخی و تفریحی دهلران
فرماندار دهلران از بازدید چشمگیر مسافران و گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی و تفریحی و گردشگری و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،"امید علی سبزی" فرماندار دهلران، در جریان بازدید از ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی و چادرهای صنایع دستی شهرستان اظهار داشت: از اوایل تعطیلات نوروزی تا کنون شاهد افزایش ورود  مسافر و گردشگران نوروزی از سراسر کشور به این شهرستان هستیم و این روند همچنان ادامه دارد.

فرماندار دهلران اظهار داشت: حجم بازدید مسافران و گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی، تفریحی، گردشگری و بقاع متبرکه در بخش‌های سراب میمه و زرین‌آباد بسیار زیاد است.

سبزی از برپایی ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی در وروردی شهر دهلران خبرداد و گفت: در این ایستگاه‌ها اطلاع رسانی لازم در خصوص اماکن تفریحی، تاریخی، گردشگری، مذهبی و دفاع مقدس به مسافران و گردشگران ارایه می‌شود.

فرماندار دهلران تصریح کرد: در کنار ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی چادرهای سنتی نیز برپا شده است که سوغات و صنایع دستی شهرستان دهلران نیز معرفی می‌شود.

وی اظهار کرد: در بخش‌های تابعه شهرستان نیز ایستگاه‌های راهنمای مسافران و گردشگران برپا شده است .

فرماندار دهلران در پایان افزود: امامزاده‌ها و بقاع متبرکه شهرستان مملو از مسافران و گردشگران نوروزی است و امسال حجم زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی از این شهرستان دیدن می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز