درویشی عنوان کرد:

توانمندسازی علمی، راهبرد پلیس جامعه محور

۱۳۹۴/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۲:۴۲
کد خبر: ۲۷۴۵۲۹
توانمندسازی علمی، راهبرد پلیس جامعه محور
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام با تأکید بر ضرورت برخورداری کارکنان پلیس از علم روز دنیا گفت: توانمندسازی علمی و حرفه ای ، راهبرد پلیس جامعه محور است .

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، سرگرد" فرزاد درویشی" رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه توانمند سازی علمی و حرفه ای در طول چند سال اخیر مقبولیت فزاینده ای در سازمان پلیس یافته است گفت: هدف بلند مدت توانمندی های علمی کارکنان ناجا ، بهبود مستمر در عملکرد کلی سازمان است .

وی اضافه کرد: توانمند سازی علمی کارکنان راه توسعه افراد را در جهت بهبود و افزایش بهره وری و شکوفایی سازمانی با استفاده از روش ها و مکانیزم های علمی و تخصصی میسر می سازد .

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: سازمان پلیس با پیگیری مستمر این راهبرد در جهت ایجاد پیشرفت فن آوری ضرورت انعطاف پذیری است .

سرگرد درویشی با تأکید بر اینکه هر مأمور انتظامی باید در صحنه مأموریت توانایی تصمیم گیری و مدیریت امور را داشته باشد گفت: در الگوهای توانمندسازی راهبرد ارتقاء دانش کارکنان ، اعتماد مدیر به زیر مجموعه ، توسعه ارتباطات و ایجاد انگیزه وجود دارد که در بهره وری سازمانی تأثیر گذار است .

وی با اشاره به اینکه سازمان پلیس بیش از 80 نوع خدمات به مردم ارائه می کند ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل توانمندسازی علمی در سطح ناجا شعار "مردم ولی نعمت ما هستند " را معنا کنیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز