دارابی خبر داد؛

کشتار ۱۷۰ راس دام در طول تعطیلات نوروزی در کشتارگاه دهلران

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۳:۰۹
کد خبر: ۲۷۵۰۵۵
کشتار  ۱۷۰ راس دام در طول تعطیلات نوروزی در کشتارگاه دهلران
ایوب دارابی گفت: 170 راس دام در طول تعطیلات نوروزی در کشتارگاه دهلران کشتار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،" ایوب دارابی"  رئیس شبکه دامپزشکی  شهرستان دهلران با اعلام این خبر گفت: در طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز ۱۰۰۰ مورد بازرسی از اماکن عرضه فراورده‌های خام دامی در دهلران انجام شد.

ایوب دارابی گفت: در طول تعطیلات نوروزی کارکنان  این شبکه به صورت دوشیفت کار بازرسی از اماکن عرضه فراورد‌ه‌های خام دامی را در شهرستان دهلران انجام دادند.

وی یادآوری نمود: با توجه به اهمیت رعایت موضوع بهداشت فراورده‌های خام دامی نظارت‌های بهداشتی این شبکه در این ایام شدت بیشتری داشته و با متخلفین نیز برخورد لازم انجام شده است.

دارابی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی  در همه مناطق شهرستان در قالب طرح تشدید نظارت بهداشتی و با ساماندهی گشت‌های ثابت و سیار نسبت به بازرسی از رستوران‌ها، کبابی‌ها، لبنیاتی‌ها و همه اماکنی که در امر توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی بودند فعالیت داشت.

رئیس شبکه  دامپزشکی شهرستان دهلران ادامه داد: در این طرح بیش از 1000 مورد بازرسی از اماکن عرضه فراورده‌های خام دامی در شهرستان دهلران انجام شد که در این بازرسی‌ها بیش از 250 کیلوگرم فراورده‌های  خام دامی غیر قابل مصرف ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

وی با بیان اینکه 20 اخطاریه بهداشتی نیز برای متخلفین صادر شد، گفتکشتارگاه دام شهر دهلران نیز در تمام ایام تعطیلات فعال بود و بازرسان این اداره بر کشتار دام‌ها از نظر شرعی و بهداشتی نظارت داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز