سرپرست کمیته امداد ایلام خبر داد؛

بافت بیش از ۲ هزار متر فرش نفیس توسط مددجویان کمیته امداد ایلام

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹:۵۵
کد خبر: ۲۷۵۱۴۳
بافت بیش از ۲ هزار متر فرش نفیس توسط مددجویان کمیته امداد ایلام
رضایی گفت: در سال گذشته بیش از 2 هزار متر مربع فرش نفیس توسط مددجویان این نهاد در استان بافته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،"ضیاء رضایی" سرپرست کمینه امداد امام خمینی(ره) استان ایلام افزود: این مقدار فرش بافته شده پس از ارسال به مرکز بازرگانی کمیته امداد مرکز به بازارهای جهانی فرش در کشورهای مختلف صادر شده است.

رضایی، گفت: از طریق صادرات این میزان فرش بیش از 2میلیارد و 700 میلیون تومان عاید مددجویان بافنده شده که نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشتی خانواده هایشان داشته است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان ایلام در حال حاضر یکی از قطبهای مهم تولید فرش کشورمان است ادامه داد: در 4 سال گذشته که فعالیت فرشبافی این نهاد گسترش یافته است بیش از 11هزار متر مربع فرش نفیس توسط مددجویان این نهاد تولید و به بازار عرضه شده است.

رضایی تصریح کرد: با استقبال بسیار خوبی که توسط مددجویان جویای شغل این نهاد درسالهای اخیر از صنعت فرش بافی صورت گرفته است در تلاش هستیم در راستای سیاست توانمند سازی کمیته امداد این صنعت را در بین مددجویان توسعه دهیم.

سرپرست اداره کمیته امداد ایلام، در پایان به راه اندازی کارگاه محصول محور فرش دستباف این نهاد اشاره کرد و افزود: این کارگاه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان ایلام راه اندازی شده و از بهترین کارگاههای محصول محور فرش کشورمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز