حجت الاسلام سراج عنوان کرد؛

همدلی میان ملت و دولت عرصه ی پیشرفت را برای کشور به ارمغان خواهد داشت

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۲:۱۳
کد خبر: ۲۷۵۱۷۲
همدلی میان ملت و دولت عرصه ی پیشرفت را برای کشور به ارمغان خواهد داشت
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام گفت: الفت و همدلی میان ملت و دولت در تمامی عرصه ها پیشرفت و اقتدار را برای کشور به ارمغان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، " حجت الاسلام سراج" مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام،در اولین روز کاری سال 94 این دانشگاه، که باحضور ریاست دانشگاه، اساتید و کارکنان در مزار شهداء گمنام دانشگاه ایلام آغاز شد، ضمن تبریک سال جدید و بهار فاطمی گفت: همواره الگو گیری از سیره و زندگی ائمه (ع) مخصوصا فاطمه الزهرا(س) باید سرلوحه زندگی  ما قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی افزود: الفت و همدلی  میان ملت و دولت در تمامی عرصه ها پیشرفت و اقتدار را برای کشور به ارمغان خواهد داشت.

حجت الاسلام سراج بیان داشت: همه این همدلی ها و هم زبانی ها و پیشرفت هایی که امروز در ایران اسلامی وجود دارد وام دار خون شهدا است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که سال 94 سالی پرکار و پر از موفقیت و سربلندی برای کشور در همه ی عرصه های داخلی و خارجی باشد.

در ادامه، "محمد علی اکبری" ریاست دانشگاه ایلام نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو، به انتخاب هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 94 اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در شعار امسال بصورت خاص دولت و ملت را خطاب قرار داده است و همدلی و همزبانی این دو را در پیشبرد اهداف انقلاب با اهمیت دانسته اند.

وی با بیان اهمیت راهبرد انسجام در مدیریت دانشگاه گفت: راهبرد انسجام در مدیریت، بر گرفته از شعار امسال مقام معظم رهبری ،یعنی «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است و اینجانب طبیعتاً بعنوان هم جزئی ازدولت وهم ملت، خود و دانشگاه را مخاطب بیانات مقام معظم رهبری دانسته و یقیناً برای اجرایی شدن این فرمان همه تلاش خود را بکار خواهم بست.

 علی اکبری با اشاره به مذاکرات کشورمان با 1+5 افزود: برنامه‌ها و مذاکرات هسته ای که مطمئناً با درایت، نظارت و رهنمودهای مقام معظم رهبری صورت گرفت خیلی زود نتیجه داد و در همین ابتدای سال مردم توانستند عیدی خود را از دولت بگیرند.

رئیس دانشگاه ایلام ضمن تبریک این پیروزی به مذاکره کنندگان قبلی، مذاکره کنندگان فعلی و ملت ایران گفت: این توفیق زود هنگام ملت ایران را به فال نیک می گیرم و امیدوارم توفیقات بیشتری نصیب ملت سرافراز ایران شود.

 وی در پایان با تأکید بر اجرایی کردن راهبرد انسجام در دانشگاه ایلام  اظهار امیدواری کرد که سال جدید سالی سرشار از انرژی و توآم با موفقیت برای دانشگاه و دانشگاهیان باشد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز