سبزی در دیدار با فرماندار اندیمشک خبر داد:

کار لوله‌گذاری انتقال گاز از خوزستان به دهلران تکمیل می شود

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۳:۲۷
کد خبر: ۲۷۵۵۴۸
کار لوله‌گذاری انتقال گاز از خوزستان به دهلران تکمیل می شود
فرماندار دهلران، در دیدار با فرماندار اندیمشک، از ادامه پیگیری‌ها برای تکمیل خط انتقال گازرسانی به شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، امیدعلی سبزی، فرماندار دهلران، بر همکاری برای حل مشکل دو کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال گازرسانی به شهرستان دهلران در اراضی کشاورزی حوزه شهرستان اندیمشک و رفع مشکل معارضان تاکید شد.

فرماندار دهلران گفت: با بررسی‌ها و قول مساعد فرماندار اندیمشک این مشکل به زودی برطرف می‌شود و کار لوله‌گذاری خط 120 کیلومتری انتقال گاز از خوزستان به دهلران تکمیل می‌گردد.

فرماندار دهلران با اشاره به عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان دهلران در سال 89 افزود: خط انتقال گازرسانی به این شهرستان از 98 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

سبزی تصریح کرد: خط انتقال گاز از خوزستان به دهلران 120 کیلومتر بوده که 80 کیلومتر آن در حوزه استان ایلام و 40 کیلومتر در استان خوزستان است.

وی ادامه داد: در این مسیر 120 کیلومتری کار جوشکاری لوله‌ها تکمیل شده، 118 کیلومتر لوله‌گذاری و 120 کیلومتر حفر کانال صورت گرفته است.

سبزی افزود: با تکمیل مراحل لوله‌گذاری در این مسیر و حفر کانال به زودی چرخه خط انتقال گاز به این شهرستان تکمیل می‌شود.

فرماندار دهلران از مراحل پایانی عملیات اجرایی شبکه گاز شهری در دهلران خبر داد و اضافه کرد: عملیات علمک‌گذاری در شهر دهلران در حال اتمام بوده و عملیات علمک‌گذاری گاز شهری در موسیان تکمیل شده است.

وی گفت: با برطرف شدن مشکلات خط انتقال گاز مراحل تست آزمایشی در آینده نزدیک انجام شده و گاز به این خط تزریق می‌شود.

سبزی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته مردم شهرستان مرزی دهلران در آینده نزدیک از نعمت گاز خانگی برخوردار شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز