حجت الاسلام لطفی

حضور نیروی انتظامی در ایام نوروز آرامش مردم را به دنبال داشت

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۵:۴۷
کد خبر: ۲۷۵۹۰۷
حضور نیروی انتظامی در ایام نوروز آرامش مردم را به دنبال داشت
امام جمعه ایلام گفت: حضور پررنگ و با نشاط نیروی انتظامی در سطح استان، اطمینان خاطر و آرامش روحی و روانی مردم را بدنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، آیت ا... محمد نقی لطفی، امام جمعه ایلام، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان،  با اشاره به اینکه مردم از عملکرد پلیس رضایت دارند اظهار داشت: نیروی انتظامی در قلب مردم جای دارد و رضایت مندی مردم رضایت مندی خداوند متعال را از زحمات شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی بدنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: درتعطیلات نوروز امسال مردم با آرامش خاطر منازل خود را ترک کردند و با اطمینان به سفرهای خود پرداختند و نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و مداوم خود امنیت را که مهمترین خواسته مردم بود تأمین و حفظ کردند.

آیت ا... لطفی در ادامه گفت: در سالی که بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت به نام «همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری شده است باید بهترین خدمات را به مردم ارائه نمائیم و با تلاش فراوان پویایی و شکوفایی را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی امروز یکی از نهادهای بسیار مهم و تاثیر گذار در بحث امنیت اجتماعی است و اگر کشور ما از امن ترین کشور ها در منطقه است مرهون تلاش های شبانه روزی دستگاههای امنیتی و انتظامی است.

در ادامه، سردار دولتی، فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کاهش 25 درصدی جرایم در تعطیلات نوروز امسال خاطرنشان کرد: سال 93 سالی موفقیت آمیز برای پلیس استان بود به طوری که در این سال وقوع سرقت در سطح استان در مقایسه با سال قبل از آن 16 درصد کاهش یافت.

گفتنی است ، سردار "علی دولتی" در این دیدار گزارشی کامل و مبسوط از فعالیت ها و اقدامات نوروزی نیروی انتظامی ارائه کرد.

نظر شما