با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ایلام؛

سالن تیراندازی شهر مهران افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۷۵۹۲۸
سالن تیراندازی شهر مهران افتتاح شد
سالن تیراندازی شهر مهران، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، امام جمعه شهرستان مهران ، معاون فرماندار و سایر مسئولان ستادی استان و شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، عصر دیروز سه شنبه هجدهم فروردین ماه، سالن تیراندازی شهر مهران با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، امام جمعه شهرستان مهران ، معاون فرماندار و سایر مسئولان ستادی استان و شهرستان افتتاح گردید.

" حیدر زاده" مدیر کل ورزش و جوانان در این رابطه اظهار داشت:رشته تیراندازی در مهران با افتتاح این سالن که دارای چهار خط اتوماتیک است فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند.

وی ادامه داد:امیدواریم با افتتاح این سالن تیراندازی پتانسیل های تیراندازی این شهرستان مستعد با افتتاح این سالن به شکوفایی برسند.

بهروز حیدرزاده اضافه کرد: این سالن با اعتبار بیش از یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات ورزشی و با مساحت 50 متر مربع به بهره برداری رسیده است.

مسئول ارشد ورزش استان در پایان افزود : برای رشد هر چه بیشتر این رشته در شهرمهران از محل اعتبارات استاندارد سازی و کمک های اداره کل از خرید سه قبضه اسلحه برای هیأت تیراندازی شهرستان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز