مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبر داد:

براساس استعدادهای موجود رشته خاص در شهرستان ایجاد می شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۹:۲۹
کد خبر: ۲۷۶۱۴۸
براساس استعدادهای موجود رشته خاص در شهرستان ایجاد می شود
به دنبال اجرای طرح عدالت در توزیع فضاهای ورزشی در استان هستیم و در صورت احداث و توسعه زیر ساخت های ورزشی در شهرستانها با براساس استعدادهای موجود رشته خاص آن شهرستان فضا ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، بهروز حیدرزاده، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، در دیداری در محل فرماندار چرداول، به پتانسیل ها ورزشی و منطقه شهرستان اشاره کرد و گفت: قطعا شکوفایی استعدادهای ورزشی و پرورش به منظور قهرمانی نیاز به فضا و زیر ساخت های مناسب دارد متاسفانه این شهرستان از لحاظ سرانه ورزشی در وضعیت پائین تری نسبت به سایر شهرستان های استان قرار دارد که با برنامه ریزی درست با واحد فنی مهندسی علاوه بر تجهیز و تعمیر فضاهای موجود به دنبال احداث سالن های جدید در شهرستان چرداول خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان چرداول دارای پراکندگی زیاد روستایی است عملا احداث فضاهای ورزشی و صرف هزینه زیاد ممکن است مقرون به صرفه نباشد لذا در جاهای که احداث امکان پذیر نباشد فضاهای مناسب و حتی باشگاههای ورزشی را برای استفاده ورزشکاران تجهیز می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان عنوان کرد: مسئله ورزش و جوانان مسائلی بزرگ و اجتماعی هستند و اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی قادر به حل این مسائل نیست لذا از فرمانداران محترم نیز در این رابطه با ادارات ورزش وجوانان در هر دو زمینه ورزش و جوانان نگاه ویژه ای داشته باشند.

حیدر زاده گفت: به دنبال اجرای طرح عدالت در توزیع فضاهای ورزشی در استان هستیم و در صورت احداث و توسعه زیر ساخت های ورزشی در شهرستان ها با براساس استعدادهای موجود رشته خاص آن شهرستان فضا ایجاد می شود.

در ادامه پرویز کولانی، فرماندار شهرستان چرداول که میزبان این جلسه بود، با تبریک سال نو اظهار داشت: این شهرستان نیازمند توسعه زیر ساخت های ورزشی است و قطعا حل این مشکل همکاری دو جانبه بین فرمانداری و اداره کل ورزش وجوانان را می طلبد.

فرماندار شهرستان چرداول به آسیب های اجتماعی مورد هجوم جوانان اشاره کرد و گفت: توجه به ورزش چه بصورت همگانی چه به صورت قهرمانی می تواند در کاهش این آسیب ها بسیار تاثیر گذار باشد.

در ادامه این سفر مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، در یک جلسه دوستانه پای صحبت های همکاران اداره ورزش وجوانان شهرستان چرداول نشست و سال جدید را به آنها تبریک گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز