مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام در دیدار با سبزی:

با متخلفین سرقت برق و تاسیسات توزیع برخورد خواهد شد

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۳:۵۰
کد خبر: ۲۷۶۵۳۷
با متخلفین سرقت برق و تاسیسات توزیع  برخورد خواهد شد
شیرخانی گفت: متخلفین سرقت برق به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و امسال نیز این موضوع تشدید می‌شود و با متخلفین برخورد شدید قضایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،"هادی شیرخانی"  مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام ، در دیدار با فرماندار دهلران از ارائه خدمات به 200 هزار مشترک برق استان ایلام خبر داد و افزود: مجموع مشترکان خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و ... در استان ایلام 200 هزار مشترک است که خدمات به آنها ارائه می‌شود.

وی اظهار داشت: در صورتی که کل کشور و مردم مدیریت مصرف را رعایت کنند در طول تابستان برای خاموشی برنامه‌ای نخواهیم داشت اما در صورت فقدان مدیریت مصرف احتمال خاموشی دور از انتظار نیست.

مدیر عامل شرکت توزیع برق ایلام تصریح کرد: تاکنون احتمال خاموشی در تابستان نداریم و امیدواریم که در پیک تابستان و اوج بار مردم رعایت کنند تا شاهد خاموشی نباشیم.

وی از تلاش برای تبدیل کابل مسی در روستاها و شهرها به کابل خود نگه‌دار خبر داد و افزود: این کار ضریب سرقت سیم را کاهش داده و تلاش می‌شود که روند تبدیل کابل مسی به کابل خود نگه‌دار همچنان در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم سرمایه‌گذاری‌ها در دهلران پست‌های فشار ضعیف مشکل خاصی ندارند.

در ادامه،" سبزی" فرماندار دهلران نیز در این دیدار بر لزوم توجه به تجهیزات و امکانات برق در شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی و تعداد روستاها و گرمای زیاد باید تلاش شود افت ولتاژ در شهرستان به ویژه در فصل تابستان نداشته باشیم.

امیدعلی سبزی بر ضرورت ایجاد یک پست برق در بخش موسیان برای تقویت برق منطقه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: تداوم تبدیل شبکه‌های مسی به کابل خود نگه‌دار و توجه به تقویت برق در بخش‌های زرین‌آباد و میمه از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر باشد.

فرماندار دهلران گفت: تامین روشنایی معابر روستایی بویژه در دشت عباس، تامین برق مسکن مهر شهر دهلران و جلوگیری از قطعی برق چاه‌های کشاورزی از دیگر درخواست‌هاست.

سبزی در پایان، با اشاره به مشکلات شبکه و ترانس‌های بعضی از روستاها گفت: تقویت و مرمت زیرساخت‌های برق در روستاها با توجه به بالا رفتن امکانات برقی، افزایش تعداد واحدهای مسکونی، تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده و ... از دیگر ضروریات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز