بهروز حیدرزاده:

زنان ما با حفظ حجاب در میادین ورزشی برای ایران اسلامی افتخارآفرینی می کنند

۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۵:۰۵
کد خبر: ۲۷۶۶۷۵
زنان ما با حفظ حجاب در میادین ورزشی برای ایران اسلامی افتخارآفرینی می کنند
مدیرکل ورزش وجوانان ایلام گفت:زنان و دختران این استان با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) توانستند با حفظ حجاب ، عفاف و عصمت در میادین ورزشی برای ایران اسلامی و استانمان افتخار آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "بهروز حیدرزاده" مدیرکل ورزش وجوانان ایلام، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر گفت: امروز زنان و مادران جامعه ما با توسل و اتکا به حضرت زهرا (س) توانستند صاحب بزرگترین نقش در جامعه باشند.

وی به نقش موثر زنان در جامعه اشاره کرد و افزود: شیر زنان ایران اسلامی در طول تاریخ علاوه بر تربیت فرزندان صالح و باغیرت دوشادوش مردان در کلیه مسائل فرهنگی ، ورزشی ،اجتماعی ، عمرانی و دفاع مقدس و حتی صحنه های سیاسی حضور فعال داشته باشند.

بهروز حیدرزاده ادامه داد: زنان و دختران این استان با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) توانستند با حفظ حجاب ، عفاف و عصمت در میادین ورزشی برای ایران اسلامی و استانمان افتخار آفرینی کنند.

وی، با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی از طرف مقام معظم رهبری عنوان کرد: سر زندگی ، همدلی ، همکاری و همزبانی بین همکاران و مردم از شاخص های بارز این اداره کل میباشد و این همدلی با برگزاری برنامه های فرهنگی در بحث کارکنان ، ورزشکاران و جامعه جوانان میتواند موجب تداوم ،ایجاد انگیزه و وحدت شود.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) به مقام ارزشمند مادراشاره کرد و گفت: این برنامه کوچکترین کاری است ما میتوانیم برای همکاران خود که به درستی هم در نقش مادر فداکاری میکنند و هم بعنوان نیرو پرتلاش این اداره کل فعالیت اجتماعی دارند.

در این مراسم که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و معاونین وی برگزار شد با اهداء لوح تقدیر و هدایای از زنان شاغل این اداره کل تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز