حیدرزاده؛

یکی از مشکل های اصلی ورزشکاران نداشتن امنیت اقتصادی است

۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۸:۱۲
کد خبر: ۲۸۵۷۱۰
یکی از مشکل های اصلی ورزشکاران نداشتن امنیت اقتصادی است
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: یکی از مشکل های اصلی ورزشکاران نداشتن شغل یا امنیت اقتصادی بعد از پایان دوران قهرمانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "بهروز حیدرزاده" مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در مراسم عصر دیروز یکشنبه (94/2/28) در مراسم تجلیل  از ورزشکاران مدال آور جهانی ، آسیایی و بین اللملی استان ایلام که با حضور مقام ارشد استان و سایر مسئولان ستادی برگزار شد گفت: یکی از مشکل های اصلی ورزشکاران نداشتن شغل یا امنیت اقتصادی بعد از پایان دوران قهرمانی است که با حمایت استانداری و دستگاه های اجرایی این مشکل می تواند در مسیر تعدیل و رفع قرار گیرد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان ایلام بیان داشت : ایلام در زمینه های مختلف دارای پتانسیل ها وظرفیت های زیادی است که می توان این استعداد ها را برای توسعه و ارتقای ورزش استان به کار برد..

بهروز حیدرزاده افزود: در نقاط مختلف استان به ویژه روستا های دور افتاده افراد دسترسی چندانی به تجهیزات ورزشی و امکانات مورد نیاز برای ورزش ندارند و شرکت های فعال و بخش خصوصی بایستی به این امر مهم توجه کرده و اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ها را برای توسعه ورزش استان یاری دهند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز