حجت الاسلام لطفی در خطبه های نماز جمعه امروز؛

مذاکره‌کنندگان عزیز ما باید با قاطعیت در برابر کارشکنی آمریکا ایستادگی کنند

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۴:۱۳
کد خبر: ۲۸۶۹۱۳
مذاکره‌کنندگان عزیز ما باید با قاطعیت در برابر کارشکنی آمریکا ایستادگی کنند
امام جمعه ایلام گفت: ره آورد این مذاکرات طولانی و خسته کننده و نفس گیر برای ملت جز تشدید تحریم ها و گستاخی مقامات آمریکایی برای ایران چیز دیگری نبوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "حجت الاسلام لطفی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: ره آورد این مذاکرات طولانی و خسته کننده و نفس گیر برای ملت جز تشدید تحریم ها و تهدید نظامی و گستاخی مقامات آمریکایی برای ایران چیز دیگری نبوده است . مسلما درخواست بازدید از مراکز حساس نظامی توسط آمریکا در واقع ورود جاسوسان دستگاه اطلاعاتی آمریکا CIA و رژیم اسرائیل و احاطه کامل به اسرار نظامی کشور و هم چنین بهانه مذاکره با دانشمندان هسته ایی در واقع شناسایی آنها و در نهایت ترور و به شهادت رساندن این سرمایه های ارزشمند کشور است که در چند سال اخیر همین بازرسان آزانس بین المللی اتمی که زبده ترین جاسوسان غرب بودند با شناسایی کامل از دانشمندان هسته ایی ما چون شهریاری ، علی محمدی ، احمدی روشن و رضائی نژاد آنها را ترور کردند .رهبر فرزانه انقلاب با پاسخ کوبنده ، آمریکا و متحدان غربی را ناامید کردند و آنها آرزوی بازدید از مراکز نظامی ما را به گور خواهند برد .

حجت الاسلام لطفی، اظهار داشتند : تجدید تحریم های اقتصادی توسط رئیس جمهور آمریکا دلیل روشن بر عدم موفقیت مذاکرات هسته ایی ۵+۱ است. همانطوریکه پیش بینی می شد آمریکا و متحدانش به بیانیه لوزان پایبند نیستند و به هیچ یک از تعهدات خود در قبال مذاکرات پایبند نمانده و همه بند های توافق را به بهانه های واهی زیر پا گذاشتند .

متاسفانه سایر اعضای ۵+۱ عملا با کارشکنی مقامات آمریکایی همراه شدند . مذاکره کنندگان عزیز ما باید با قاطعیت در برابر کارشکنی آمریکا و عدم پاسبندی آنها ایستادگی کنند. چرا که آمریکا و مذاکره کننده هسته ایی وقت کشی و وادار نمودن ملت ایران به تسلیم و عقب نشینی از مواضع بحق تیم مذاکره کننده ایران است . لذا سوال اصلی این است آیا تا کنون از مذاکرات و توافق لوزان سویس چه چیزی بدست آورده ایم ؟!

وی، گفت: مسئله دیگر سکوت مرگبار سازمان های بین المللی در قبال کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن توسط رژِم سفاک سعودی دلیل روشن بر همگامی این مجامع حقوقی با آمریکا و مزدوران منطقه ایی آن رژِم آل سعود و متحدان عربی می باشد . قطعا مقاومت مثال زدنی مردم مظلوم یمن در برابر تجاوز وحشیانه رژیم آمریکایی صهیونیستی سعودی باعث پیروزی آنها و شکست و خاری و زبونی و ناکامی پادشاه کهنه سال و خیانتکار خاندان پلید آل سعود خواهد شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز