تقدیر علی اکبری از سرپرست خبرگزاری برنا در ایلام

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵:۵۵
کد خبر: ۲۸۷۳۹۷
تقدیر علی اکبری از سرپرست خبرگزاری برنا در ایلام
طی مراسمی، سرپرست دانشگاه ایلام، صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و خبرگزاری ها، از سرپرست خبرگزاری برنا در ایلام، با لوح تقدیر تجلیل و قدردانی کرد.

برنا_ ایلام، طی مراسمی صبح امروز "محمد علی اکبری" سرپرست دانشگاه ایلام با حضور اصحاب رسانه و خبرگزاری ها، از سرپرست خبرگزاری برنا در ایلام، با لوح تقدیر تجلیل و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است؛

ساختن جامعه دانایی محور بدون همنوایی و همکاری دو نهاد ارزشمند دانشگاه و رسانه امکان پذیر نمی شود. نقش حرفه ای دانشگاه، تولید علم و آگاهی و نقش حرفه ای رسانه، اشاعه و.بازتاب ان در جامعه و جهان است. و به همین جهت خبرنگاران و اهالی عرصه رسانه سهم و نقش بی بدیل و غیر قابل انکاری دارند تا در زمره رهروان شایسته وادی اگاهی ، ازادی و حقیقت جویی قرار گیرند.

وظیفه خود می دانم به پاس همت والای جنابعالی در انعکاس اخبار و اطلاعات دانشگاه ایلام، در هفته ارتباطات و روابط عمومی از سعی و تلاش شما در این عرصه خطیر که ترویج و تحقیق شایسته روحیه پرسشگری و پاسخگویی در جامعه را به دنبال دارد، تقدیر و تشکر نماییم. از ایزد منان برای شما و همه تلاشگران و خادمان این وادی ، توفیق، سربلندی و سعادت تمنا دارم.

 

نظر شما