در حاشیه ی تجلیل از هیآت های ورزشی شهرستان چوار؛

هیچ مسئولی حق ندارد به مردم ایلام توهین کند

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۶:۴۵
کد خبر: ۲۹۱۰۹۹
هیچ مسئولی حق ندارد به مردم ایلام توهین کند
در حاشیه تجلیل از هیات های ورزشی و ورزشکاران، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام عنوان کرد به هیچ مسئولی اجازه نخواهم داد که به مردم ولایت مدار استان ایلام توهین کند.

برنا_ ایلام، مراسم تجلیل از  هیات های ورزشی و ورزشکاران شهرستان چوار با حضور “حیدرزاده” مدیرکل ورزش و جوانان و “مهرعلی زاده” مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام، و سایر مسئولین استانی در حالی برگزار شد که بخشدار چوار با تمسخر و زیر سوال بردن عملکرد ورزش و جوانان ، مردم  استان را مورد توهین قرار داد.

بخشدار چوار با  کنایه های متعدد پشت تریبون قرار گرفت و با انتقاد شدید و لحنی تند انگشت به سوی مدیرکل ورزش و جوانان دراز کرد و گفت: اقای حیدرزاده چرا تا الان به شهرستان چوار سفر نکرده ای؟ چرا بودجه ی در اختیار ورزش چوار قرار نمی دهید؟ فک میکنی چرا شما مدیرکل شده ای؛  شما با رانت نمایندگان  ومدیران ارشد استان به این پست رسیده ای؟ ولی ما با لیاقت و دارایی الان بخشدار هستم.

مدرکل ورزش و جوانان ایلام، وقتی که دید بخشدار  نمی خواهد از صحبت های خود کوتاه بیاید و همچنان به مردم توهین میکند به وی گفت، هرکس بخواهد به مردم استان توهین کند با او برخورد جدی خواهم کرد.

 بخشدار چوار، پشت سر هم  حرف های خود را تکرار می کرد و می گفت من حال شماها را می گیرم، حیدر زاده رو به “هزاوه” کرد و گفت، بگذارید با آرامش در مورد این موضوع بعد از اتمام مراسم بحث کنیم. من مستنداتی در دست دارم که نشان می دهد بیشترین بودجه ی  ورزشی استان به  شهرستان  چوار تعلق گرفته است. شما باید حرمت ورزشکاران و جلسه را نگه دارید.

بعد از پایان سخنرانی پر حاشیه، حیدرزاده و هزاوه برای تجلیل از ورزشکاران کنار هم قرار گرفتند و این درگیری لفظی به روی سن هم کشیده شد و با بگو مگو های متعدد نه تنها نظم مراسم به هم می خورد بلکه اعتراض حاضرین در سالن را به همراه آورد.

طبق مستنداتی که وجود دارد  درگیری های بخشدار چوار برای چندیم بار هست که با مسوولین ارشد استان تکرار می شود.

گفتنی است؛ علی هزاوه، فرزند شهید حسین هزاوه،  جوانترین بخشدار استان و بازمانده بمباران زمین فوتبال  شهرستان چوار است،  وی متولد ۶۰ است و بیش از یک سال است که در سمت بخشدار چوار فعالیت می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز