رئیس دادسرای نظامی ایلام؛

امنیت در مرزهای استان مرهون تلاش بی وقفه مرزبانان است

۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۱:۳۳
کد خبر: ۲۹۱۶۶۰
امنیت در مرزهای استان مرهون تلاش بی وقفه مرزبانان است
حجت الاسلام "حاج محمدجعفر دینی گفت: امنیت مطلوب در مرزهای استان را مرهون تلاش شبانه روزی و بی وقفه مرزبانان دانسته و از زحمات آنان قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، حجت الاسلام "حاج محمدجعفر دینی، رئیس بازرسی مرزبانی استان ایلام با اعلام این خبر تصریح نمود: با دعوت از رئیس و قضات محترم دادسرای نظامی استان، کارگاه آگاه سازی ضابطین دستگاه قضا در مرزبانی استان ایلام بمدت دوروز برگزار گردیده و ضابطین با آیین دادرسی کیفری جدید، جرائم در نیروهای مسلح، اقدامات پیشگیرانه و روشهای برخورد با مجرمین آشنا شدند.

وی افزود: در این کارگاه آموزش قضایی دوروزه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان و قضات دادسرای نظامی مطالب خود را در راستای بالابردن سطح دانش قضایی کارکنان ارائه نمودند.

رئیس دادسرای نظامی استان ایلام در خلال صحبت های آموزشی خود در جمع کارکنان ضابط قضائی در مرزبانی ضمن بیان احادیثی در باب مرز و مرزبان گفت: امنیت مطلوب مرزهای استان، مرهون تلاش شبانه روزی و بی وقفه مرزبانان است و زحمات شماها با هیچ چیزی قابل قیاس نیست و اینجانب به نوبه خود از زحمات شما و همکارانتان تقدیر مینمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز