مدیرعامل ستاد دیه ایلام، خبر داد؛

۶ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده برگشتند

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۲:۲۵
کد خبر: ۲۹۲۷۷۵
۶ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده برگشتند
خدایاری گفت:با تصویب پرداخت بدهی این تعداد زندانی محکوم مالی در هیئت‌مدیره بلافاصله برای آزادی آنان از بند زندان سریعاً اقدام کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، عبدالحمید خدایاری" با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه، هیئت‌مدیره ستاد دیه استان با حضور همه اعضا برگزار شد و در این جلسه مصوب شد مقدار بدهی 6 نفر از محکومان جرائم مالی استان که در زندان حبس بودند پرداخت، آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگرداندن شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان افزود: با تصویب پرداخت بدهی این تعداد زندانی محکوم مالی در هیئت‌مدیره بلافاصله برای آزادی آنان از بند زندان سریعاً اقدام کردیم.

بابیان اینکه بدهی این تعداد محکوم جرائم غیرعمدی مالی توسط خیرین تهرانی پرداخت‌شده است افزود: با رایزنی‌ها و پیگیری‌ها و توجه ای که خیرین محترم و نیکوکار تهرانی به استان ایلام دارند در پی آزادی دیگر زندانیان جرائم مالی با کمک خیرین خارج و داخل استان هستیم.

خدایاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 60 پرونده زندانی جرائم غیرعمدی استان دیگر روی میز رسیدگی داریم که تلاش داریم با کمک خیرین، گذشت شاکی و آورده خود شخص در آینده نزدیک آنان را آزاد کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان از همکاری و توجه «اکبر محبی» مدیرکل زندان‌های استان و « فارس نوری» رئیس‌کل دادگستری استان به ستاد دیه استان تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز