نماینده ولی فقیه در استان؛

تشییع با شکوه پیکرمقدس شهدا پیام روشنی به دشمنان بود

۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۹۳۵۶۲
تشییع با شکوه پیکرمقدس شهدا پیام روشنی به دشمنان بود
حجت الاسلام لطفی گفت: تشییع با شکوه و شور انگیز و حماسی مردم شریف تهران پیام روشنی به دشمنان کینه توز خارجی و سازشکاران داخلی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، حضرت حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در خطبه های نماز جمعه، این هفته  اظهار داشتند: تشییع با شکوه و شور انگیز و حماسی مردم شریف تهران پیام روشنی به دشمنان کینه توز خارجی و سازشکاران داخلی بود که در صدد تحمیل توافق طبق مطالبات ظالمانه آمریکا و متحدانش بر ملت عزیز و صبور و انقلابی ایران با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و هیهات من الذله نشان دادند هرگز زیر بار توافق تحقیر آمیز و ذلت بار نخواهند رفت .

آن کسانی که می گویند تحریم ها پدر مردم را در آورده و استخوان انها را خرد کرده است در حالی است که خود آنها به عنوان عناصر موثر در فتنه ۸۸ بهتر از همه می دانند که سران فتنه ۸۸ و با اصطلاح جنبش سبز تحریم های فلج کننده را به آمریکا و طرف های غربی پیشنهاد دادند تا از رهبری و ملتی که حماسه ۹ دی را خلق کردند انتقام بگیرند.
 

حضور اقشار مردم بویژه جوانان و نو جوانان پیام روشنی بود به دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کننده هسته ایی که نباید در برابر زیاده خواهی و فشارهای آمریکا و متحدان غربیش کوچکترین نرمش ذلیلانه از خود نشان بدهید ملت ایران هرگز از تهدید نظامی و تحریم ها ترس و واهمه ای ندارد و عزت و اقتدار و غرور ملی خود برای رفع تحریم ها به تاراج نمی گذارد.

آن کسانی که می گویند تحریم ها پدر مردم را در آورده و استخوان انها را خرد کرده است در حالی است که خود آنها به عنوان عناصر موثر در فتنه ۸۸ بهتر از همه می دانند که سران فتنه ۸۸ و با اصطلاح جنبش سبز تحریم های فلج کننده را به آمریکا و طرف های غربی پیشنهاد دادند تا از رهبری و ملتی که حماسه ۹ دی را خلق کردند انتقام بگیرند. چرا جریان مدعیان دروغین اصلاح طلبی و دیگر جناح های سیاسی برای فشار اقتصادی علیه ملت به آمریکا و بیگانگان چراغ سبز نشان می دهند تا ناکامی و شکست فتنه ۸۸ در بسیج کردم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را جبران شود و هم خود را دلسوز مردم و نگران تحریم ها و منجی اقتصاد کشور معرفی کنند.

امروز کلید حل مشکلات اقتصادی و خنثی کردن تحریم های ظالمانه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است . قطعا اقتصاد مقاومتی مهم ترین عامل شکوفائی اقتصاد ایران و تنها راه برون رفت از معضلات و چالش های اقتصادی می باشد . البته باید به این نکته توجه داشت اولا اقتصاد مقاومتی برنامه توسعه ای میان مدت و بلند مدت است و قرار نیست در کوتاه مدت اهداف گسترده ایی را به دست آورد. نجات اقتصاد بیمار و ناکارآمد کشور ما به برنامه ریزی بلند مدت نیاز دارد .

ثانیا باید مراقب بود مسائلی نظیر فساد اقتصادی ورود قاچاق کالا ، راند خواری بزرگترین مانع بر سر راه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد . متاسفانه دورنمای تحقق اقتصاد مقاومتی در سیاست های کلان و اقتصادی هم در بخش های دولتی و هم در بخش خصوصی روشن نیست در حالیکه مخاطب اصلی رهبر در رابطه با اقتصاد مقاومتی دولت و بخش های وابسته به دولت است.

اما با کمال تاسف در شعار دولتمردان و طرفداران دولت رفع همه مشکلات مردم در عرصه های مختلف حتی آب خوردن ، اشتغال و ازدواج جوانان در لغو تحریم ها می دانند در حالیکه لغو همه تحریم ها شبیه یک رویا و بدور از واقعیت است.

۲۶خرداد سالروز شهادت مجاهدان دلیر اسلام و پیشتازان جهاد و شهادت شهیدان محمد بخارائی ، حاح صادق امانی و رضا صفار هرندی و مرتضی نیک نژاد از گروه موتلفه اسلامی و عاملان اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست وزیر مزدور شاه در سال ۱۳۴۴ است. این شهیدان بزرگ با نثار خون خود شجره طیبه اسلام را آبیاری کردند . تقارن سالروز شهادت این مجاهدان با تشییع پیکرهای پاک شهیدان غواص تقارن مبارکی است که همه شهیدان از آغاز قیام امام و امت تا امروز برای اعتلای کلمه حق و پیروزی جبهه حق علیه باطل استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با مظاهر کفر و شرک و ظلم و ستم خونهای خود را تقدیم کردند.

اول تیر تاسیس تبلیغات اسلامی توسط امام راحل (ره) در سال ۱۳۶۰ روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و روز اصناف است . این سازمان یکی از کارآمدترین و موفق ترین نهاد در امر تبلیغ دین و نشر معارف اهل بیت بوده است . در طول سال هزاران روحانی به عنوان مبلغ به سراسر کشور اعزام می دارد. اساسا روحانیون در هدایت و ارشاد مردم و مقابله با جنگ نرم دشمن و هجمه فرهنگی بزرگترین عامل در خنثی کردن برنامه های ضد ارزشی نقش ایفا کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز