حجت الاسلام لطفی؛

برگزاری نمایشگاه های علوم قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه تاثیرگذار است

۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۷:۳۰
کد خبر: ۲۹۴۱۵۹
برگزاری نمایشگاه های علوم قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه تاثیرگذار است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برگزاری نمایشگاه های علوم قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در حاشیه افتتاح نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی ایلام گفت: انس و الفت مردم با آموزه های قرآن کریم باید بیش از پیش افزایش یابد.

حجت الاسلام محمدنقی لطفی  گفت: برگزاری نمایشگاه های علوم قرآنی در توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: خانواده های باید با حضور در این نمایشگاه ها با تازه های نشر در حوزه علوم قرآنی آشنا و کتب مورد نیاز خود و فرزندانشان را تهیه کنند.

وی بر قراری تخفیف در این نمایشگاه ها را در افزایش قدرت خرید مردم مهم دانست و گفت: ارایه و عرضه علوم قرآنی در تقویت و نشر فرهنگ قرآنی در جامعه مهم خواهد بود.

امام جمعه ایلام انس و الفت مردم با آموزه های وحی را در ترقی و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصاد، فرهنگی و غیره مهم دانست و گفت: مردم با مطالعه علوم قرآنی در واقع به پویایی و بالندگی جامعه کمک خواهند کرد.

نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی امروز با عرضه 10هزار جلد کتاب و تخفیف 30درصدی در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام گشایش و تا پایان ماه مبارک رمضان برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

نظر شما