همزمان با ایام مبارک ماه رمضان؛

۲۳ خانواده کمیته امداد آبدانان صاحب خانه شدند

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۵:۱۰
کد خبر: ۲۹۶۳۰۰
۲۳ خانواده  کمیته امداد آبدانان صاحب خانه شدند
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان از صاحبخانه شدن 23 خانوار زیر پوشش این نهاد همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام ،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان، در مراسم واگذاری این تعداد واحدهای مسکونی به مددجویان این شهرستان بیان داشت : در مجموع 9 میلیارد و 700 میلیون ریال برای احداث و تکمیل این منازل مسکونی هزینه شده است.

جاسمی،  زیربنای هر کدام از این واحدها را بین 80 تا 100 مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد و سهم آورده مددجویان ساخته شده اند.

مدیر کمیته امداد آبدانان در ادامه اظهار کرد: هم اکنون 547 واحد مسکونی ویژه محرومان و نیازمندان این شهرستان که اغلب مربوط به زلزله زدگان این شهرستان هستند با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار و پرداخت تسهیلات مورد نیاز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.2015_06_30_12_32_34_20664

جاسمی یادآور شد: 80 درصد افراد مورد حمایت این نهاد تاکنون به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن و مشارکت خود مددجویان، صاحب خانه مسکونی مقاوم و مناسب شده اند.

وی مجموع مددجویان کمیته امداد آبدانان را هشت هزار و 500 نفر اعلام و تاکید کرد: امسال 350 واحد مسکونی برای محرومان این شهرستان تعمیر و بهسازی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز