معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خبر داد؛

تصویب۱۱ طرح در کمیسیون امور زیر بنایی در کمیسیون ماده ۵

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۳:۲۶
کد خبر: ۲۹۷۲۷۹
تصویب۱۱ طرح در کمیسیون امور زیر بنایی در کمیسیون ماده ۵
پولادی از تصویب11 طرح در کمیسیون امور زیر بنایی و موافقت با 8 طرح در کمیسیون ماده 5 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، معاون امور عمرانی استانداری ایلام در نشست مشترک کمیسیون امور زیربنایی استان و کمیسیون ماده 5 اظهار کرد: این طرح‌ها با اخذ استعلامات لازم از دستگاه های ذیربط و از نظر طی مراحل قانونی واجد صلاحیت اجرا شناخته شدند و بررسی سایر طرح ها به منظور رعایت الزامات قانونی و کارشناسی مجدد به جلسات آتی کارگروه محول شد.

پولادی، با تأکید بر رعایت مسائل زیست محیطی و داشتن بازده اقتصادی در اجرای طرح های مصوب گفت: این طرح ها شامل احداث طرح پرورش بره،7 طرح گاوداری شیری، احداث منبع ذخیره اب و طرح جایگاه دام است.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به مزایای اجرای این طرح ها برای مردم خواستار رفع موانع و مشکلات موجود در ایجاد و راه اندازی طرح های ارسالی به دبیرخانه کارگروه و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی در زمینه اجرای این طرح ها شد. 

در ادامه با بررسی طرح تفصیلی شهرهای ایوان و سرابله از تصویب 8 طرح در کمیسیون ماده 5 خبر داد و بیان داشت: تصویب طرح ها و انعقاد تفاهم نامه ها باید بر اساس قانون و رعایت مقررات همراه باشد تا عدالت اجرا شده و حقوق شهرداریها نیز پایمال نگردد.

پولادی در پایان گفت: همه مادر قبال نسل اینده مسئولیم و در انچه که تایید و تصویب می کنیم باید اینده نگری و ژرف اندیشی لحاظ گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز