معاون فرمانداری آبدانان؛

خادمین مردم در شهرداری ها شبانه روز در حال فعالیت هستند

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۳:۴۲
کد خبر: ۲۹۷۵۱۲
خادمین مردم در شهرداری ها شبانه روز در حال فعالیت هستند
مرادخانی گفت : خادمین مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر شبانه روز در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،  به مناسبت روز شوراها همایش شوراها، شهرداران و دهیاران شهرستان آبدانان با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری آبدانان برگزار شد

فرماندار ابدانان، خاطرنشان کرد : خادمین مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر شبانه روز در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید ، شهر را مناسب زندگی و کار مردم نمایند و انتظار می رود خادمین مردم در این عرصه بتوانند با افزایش همد لی و تعامل مردم و خانواده مد یریت شهری در راستای آشنایی با رویکرد ها ، سیاست ها وبرنامه های مدیریت ، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به نقش کلیدی دهیاران در توسعه پایدار روستایی گفت:خدمات عمرانی خوبی در روستاها انجام شده است و شایسته است که دهیاران با ارائه گزارش عملکرد خود در قالب بروشور و استفاده از ظرفیت رسانه ها در منعکس کردن آن،مردم را در جریان امور قرار دهند.

معاون فرمانداری آبدانان افزود : نظم در برنامه ریزی جلسات و مدنظر قرار دادن مسائل مالی در به ثمر رسیدن اقدامات عمرانی و... مهم و کارساز است و کسانی که برنامه ریزی و نظم ندارند، قادر به پیشبرد اهداف خود نخواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز