مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام؛

چادر بهترین حجاب برای زنان و دختران جامعه است

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۲:۵۹
کد خبر: ۲۹۷۵۴۸
چادر بهترین حجاب برای زنان و دختران جامعه است
نیاکان گفت: عفاف و حجاب علاوه بر اینکه به زنان در جامعه جایگاه ولایی می‌بخشد موجب مصون ماندن این قشر از جامعه از آسیب‌های اجتماعی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،در گردهمایی خواهران اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان چرداول با محوریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با بهره گیری از آموزه های ماه مبارک رمضان برگزار شد گفت: دشمنان انقلاب امروز ارزش‌هایی مانند حجاب و عفاف را هدف قرار داده‌اند و از این طریق درصدد نیل به اهداف شوم و پلید خود هستند.

علی‌محمد نیاکان،بابیان اینکه کانون‌ها پایگاه‌های مهمی در راستای نشر ارزش‌های دینی در جامعه به‌ویژه در بین جوانان هستند، افزود: دشمنان نظام اسلامی و انقلاب برنامه‌ریزی گسترده‌ای در راستای ضربه زدن به فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای جوانان انجام داده‌اند.

محمد نیاکان، بابیان اینکه چادر بهترین حجاب برای زنان و دختران جامعه است، ابراز کرد: عفاف و حجاب علاوه بر اینکه به زنان در جامعه جایگاه ولایی می‌بخشد موجب مصون ماندن این قشر از جامعه از آسیب‌های اجتماعی می شود.

 وی، نقش خانواده‌ها را در حجاب و عفاف جوانان بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: نقش حجاب و عفاف باید در جامعه از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری و سایر مراکز فرهنگی جامعه برای خانواده‌ها و جوانان به‌خوبی تبیین شود.

 گفتنی است، در این گردهمایی، با حضور خواهران عضو کانون‌های فرهنگی و هنری شرکت‌کننده در طرح اوقات فراغت آسمانی‌ها، برنامه‌های ویژه شامل تواشیح، ابتهال، حفظ قرآن کریم و پاسخگویی به سؤالات قرآنی برگزار شد.

 در ادامه، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام، نیز در این مراسم، گفت: در حال حاضر 38 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان چرداول فعالیت دارند که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان به‌ویژه خواهران روبرو شده است.

 حجت‌الاسلام علی چراغی پور، ابراز کرد: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها تحت عنوان آسمانی‌ها با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگ و هنری به‌ویژه فعالیت‌های قرآنی در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار می‌شود.

وی، گفت: در این ایام نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای خواهران عضو کانون‌ها ازجمله برگزاری نشست‌های دینی و گفتمان‌های مذهبی، نشست‌های حجاب و عفاف و برگزاری مسابقات فرهنگی، محافل انس با قرآن کریم و اجرای تواشیح و جزء خوانی قرآن کریم در کانون‌ها اجرا می‌شود.

 چراغی پور، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا پایان سال جاری در بیشتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان واحد خواهران در راستای اجرای برنامه‌ها فرهنگی و هنری ویژه این قشر از جامعه راه‌اندازی شود.

 گفتنی است،  این گردهمایی کانون‌های فرهنگی و هنری امام هادی(ع) آسمان‌آباد و کانون فرهنگی و هنری شهدای زنجیره علیا  برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز