دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش ایلام

پروژه مهر یکی از طرح های مهم وزارتی است

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۷۵۹۴
پروژه مهر یکی از طرح های مهم وزارتی است
رستم زاد گفت: پروژه مهر یکی از طرح های مهم وزارتی است که با هدف ایجاد آمادگی برای شروع سال تحصیلی و شاداب سازی محیط مدارس برای حضوری با نشاط توأم با آرامش اجرا می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش ایلام باتشریح این خبر گفت: پروژه مهر یکی از طرح های مهم وزارتی است که با هدف ایجاد آمادگی برای شروع سال تحصیلی و شاداب سازی محیط مدارس برای حضوری با نشاط توأم با آرامش اجرا می گردد که در این راستا ستاد های اجرایی و کمیته های مربوط به آن در سطح ادارات تابعه استان تشکیل و برنامه های آن با جدیت تمام پیگیری می شود .

اسفندیار رستم زاد اظهار داشت: پروژه مهر یکی از طرح های مهم وزارتی است که با هدف ایجاد آمادگی برای شروع سال تحصیلی و شاداب سازی محیط مدارس برای حضوری با نشاط توأم با آرامش اجرا می گردد که سازو کار اجرایی آن  با جدیت تمام در حال پیگیری است .

وی کلیه برنامه هائی را که برای بازگشائی مدارس اجرا می شود را در حوزه فعالیت پروژه مهر بیان کرد و افزود: این پروژه شامل برنامه‌های سازماندهی نیروها، ساماندهی فضاهای فیزیکی، طرح هجرت، تعمیر و زیباسازی مدارس، اجرای برنامه‌های آغازین مدارس در سال تحصیلی جدید و در قالب کمیته های پنجگانه پروژه مهر … می‌باشد.

وی با اشاره به پیش رو بودن سال تحصیلی جدید و تشکیل ستاد پروژه مهردر سطح ادارات اموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان ، خواستار تلاش همکاران و استفاده حداکثری از امکانات در جهت ایجاد شور و نشاط و انگیزه مضاعف در سال تحصیلی جدید شد.

رستم زاد بر فعال سازی و مستند سازی کمیته های پنج گانه این ستاد شامل کمیته تعمیر و تجهیز، تبلیغ و توجیه، سازماندهی نیروی انسانی، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی و نظارت درکمیته ها تأکید کرد.معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام  برنامه ریزی و تعیین سیاست گذاری در راستای پروژه مهر و نظارت بر اجرای بهینه فعالیت ها در مدارس را از مهمترین وظایف این ستاد برشمرد.

وی در ادامه به تبیین و توضیح وظایف کمیته‌های پنج گانه پرداخت و افزود: این کمیته ها مأموریت دارند تا با بررسی مشکلات عمومی و مشترک و با حسن تدبیر، راهکارهایی بیندیشند تا سال تحصیلی جدید به بهترین نحو ممکن و عاری از هر گونه دغدغه خاطر برای همکاران و دانش‌آموزان شروع شود و شاهد نتایج بسیار خوب آن در تمامی زمینه‌ها باشیم.

رستم زاد با بیان اینکه آماده‌سازی مطلوب محیط آموزشی، تاثیر به سزایی در تقویت روحیه و شادابی دانش‌آموزان در امر تعلیم و تربیت دارد، بیان داشت: پروژه مهر به عنوان یک راهبرد جامع‌نگر، باید در همه امور مربوط به آموزش و پرورش وجود داشته باشد و در این مسیر نباید جزئی‌ترین مورد نیز مغفول بماند زیرا هدف ما از اجرای پروژه مهر در سطح شهرستانها و مناطق تابعه ایجاد تحولی همه جانبه در نگرش اولیا ، همکاران و دانش آموزان نسبت به مدرسه و ارائه آموزش‌ها تاثیر گذار است.

وی گفت: مسئولان و مدیران مدارس در فصل تابستان و قبل از فرارسیدن سال تحصیلی باید به منظور شاداب ‌سازی مدارس اقدامات موثری در زمینه‌های مختلف صورت دهند.

 دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان سخنان خود ضمن توصیه به اعضای ستاد پروژه مهر مبنی بر استفاده بهینه از تجارب سال‌های گذشته، گفت: تمامی کارها با استفاده از کلیه امکانات موجود، برنامه ریزی و اجرایی شودتا شاهد بیشترین بازدهی در راستای عملی شدن اهداف پیش بینی شده باشیم.   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز