مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبر داد؛

خانه ورزش احداث می شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۱:۲۳
کد خبر: ۲۹۹۲۵۵
خانه ورزش احداث می شود
حیدر زاده گفت: در تلاش هستیم در سال جدید با توجه به رشته های ورزشی در سطح قهرمانی، با احداث سالن های خصوصی این ورزش ها را سروسامان دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، با اعلام این خبر گفت: در سطح استان در حال حاضر 320 هیات ورزشی به صورن مستمر فعالیت میکند  که می توان  از مهمترین آنها به رشته های کاراته، وزنه برداری، کشتی، بوکس، جودو و غیره نام برد که این رشته ها در سطح کشور و بین الملی از اهمیت بالایی  برخوردارند.

حیدرزاده  افزود: ورزش استان در تلاش است با برگزاری بازی های بومی محلی، ورزش های همگانی، کوه پیمایی، پیاده روی و جشنواره های متعدد در تمام نقاط استان  حتی در روستاهای دور افتاده، در طول سال، این ورزش ها را ا رتقا دهد.

وی، گفت: ما در صدد هستیم به منظور تبادل فرهنگ ایران و عراق، با رایزنی های صورت گرفته  با استان واسط عراق،  در سال جاری  جشنواره بازی های بومی محلی را در  استان برگزار کنیم .

حیدرزاده، ادامه داد: از دیگر برنامه های این اداره کل تشکیل کمیته های استعداد یابی در استان است که تا کنون توانسته ایم در این راستا  با آموزش و پرورش اقدامات خوبی را  انجام دهیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح آمایش در سطح استان یکی دیگر از برنامه هایی است که با توجه به  استعدادهای ورزشکاران  در بحث قهرمان پروری، توانسته ایم روی این اراد سرمایه گذاری کنیم و درصدد هستیم در اینده ی نزدیک امکانات ورزشی این رشته ها را جهت معرفی به سایر استان های کشور فراهم سازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: با محدودیت های اعتباری که در سال گذشته داشتیم و با رایزنی های صورت گرفته توانستیم  این کسری  بودجه را برطرف و اعتبار بودجه عمرانی را به 5 میلیارد و 750 میلیون تومان در سال 94 افزایش دهیم.

نوسازی نوگان حمل و نقل اداره کل و شهرستان ها از مهمترین برنامه های اجرایی  در سال جدید به شمار می رود.

حیدرزاده در پایان گفت: همچنین با حمایت های بی دریغ استاندار و معاونین وی،  با اجرای دو برنامه تجلیل از قهرمانان و هیات های ورزشی، در سال جدید توانستیم در این راستا قدم های مثبتی برداریم.

 

 

 

 

 

                                                        

 

نظر شما