۲۵ تیر ماه آغاز طرح تابستانه پلیس راهور

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۹:۵۶
کد خبر: ۲۹۹۶۷۰
۲۵ تیر ماه آغاز طرح تابستانه پلیس راهور
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از آغاز طرح تابستانه 94 از 25 تیر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: طرح تابستانی پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف ایجاد آرامش ، رضایتمندی مردم با تسهیل در عبور و مرور ، اجرای دقیق مقررات راهنمائی ورانندگی  ، افزایش ایمنی و بهره مندی مطلوب از تمامی امکانات  موجود و بکار گیری شده در ماموریت مزبور در استان ایلام به اجرا گذاشته می شود.

وی گفت: طرح تابستانه پلیس راهور از 25/4/1394 لغایت 4/7/1394 همزمان با سراسر کشور در استان نیز اجراء می شود.

خادم اهداف این طرح را کنترل حمل و نقل عمومی ، تاکسی ها و ... ، هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمات رسان و بررسی  تصادفات احتمالی  و برخورد با تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و افزود تلاش پلیس این است که حوادث رانندگی به حداقل رسیده و انضباط ترافیکی برقرار گردد و در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی استان مصمم است که با تخلفات حادثه زا بشدت برخورد کند.

خادم در بخش دیگری از سخنان خود ، فرهنگ سازی در حوزه ترافیک و جلب مشارکت های همگانی با توجه به اهمیت سهم مردم در تامین امنیت ترافیکی را در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی و آسیب های ناشی از آن بسیار موثر دانست و از خبرنگاران و اصحاب رسانه ها خواست در این خصوص همچون گذشته یار و یاور پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام باشند.

سرهنگ خادم به رانندگان توصیه نمود که از رانندگی با عجله و شتاب و در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز و ضمن رعایت فاصله طولی و عرضی ، رعایت حق تقدم و رعایت حقوق شهروندی ( عدم زدن بوق های غیرضروری ، آلودگی صوتی ،بیرون ریختن زباله در حین رانندگی ) در معابر تردد نمایند و تاکید نمود فصل تابستان فرصت بسیار خوبی است که با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سلامتی و تندرستی و آرامش را برای خود و دیگران به ارمغان بیاوریم . مسافرت جای شادی است همگی همت کنیم که این سفر تلخ نشود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز