محبتی که آبستن حوادث تلخ است

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۴:۳۹
کد خبر: ۲۹۹۷۱۰
محبتی که آبستن حوادث تلخ است
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه برخی رانندگان هنگام رانندگی کودکان خود را در آغوش می گیرند گفت:این حرکت همواره آبستن حوادث تلخ است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، رئیس پلیس راه ایلام ،در این باره گفت: متاسفانه تعدادی راننده بی توجه مشاهده می شوند که در هنگام رانندگی کودکی را در بغل می گیرند  به طوری که کودک مابین سینه راننده و فرمان خودرو قرار می گیرد که این کار بسیار خطرناک می باشد.

سرهنگ ناصری، در ادامه بیان داشت : این عمل از روی عشق و علاقه به کودک است ولی هر ثانیه و هر لحظه آن آبستن وقوع حادثه ای تلخ و جانسوز و جبران ناپذیر است.

رئیس پلیس راه ایلام افزود : در صورت وقوع حادثه اولین آسیب و صدمه به کودکی که ما بین راننده و فرمان قرار گرفته می رسد و ضرباتی که باید به راننده وارد شود به کودک وارد می شود.

وی گفت: وجود کودک در بغل راننده، توانایی کنترل راننده بر ابزار خودرو مانند فرمان و پدالها را دچار اختلال می کند و در صورت عمل کردن کیسه هوا،کودک آسیب خواهد دید.

سرهنگ ناصری در پایان بیان داشت، همه ماموران پلیس راه موظفند به محض مشاهده اینگونه موارد ضمن اعمال قانون و از ادامه این تخلف جلوگیری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز