فرماندار ایلام؛

ارائه نان با کیفیت، مهمترین وظیفه نانوایی های استان است

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۹:۳۶
کد خبر: ۳۰۰۳۵۶
ارائه  نان با کیفیت، مهمترین وظیفه نانوایی های استان است
خوش خبر گفت: هر چه بازرسی ها و مراقبت ها تشدید شود متخلفان فرصتی برای تخلف پیدا نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار ایلام، در جلسه بررسی مسائل ومشکلات آرد و نان شهرستان، که با حضور مدیر کل شرکت غله و اعضاء برگزارشد گفت: آنچه برای مدیریت استان وشهرستان اهمیت دارد پاسخگویی به دغدغه مردم مقوله نان است که این امر نیاز مند نظارت همه جانبه ومراقبت از کیفیت آرد،کیفیت پخت ، رعایت بهداشت ، وزن چانه و... است.

ناصر خوش خبر، ارائه  نان با کیفیت و مطلوب به شهروندان مهمترین وظیفه نانوایی ها است بنابراین برای تحقق این مهم ضمن تشدید بازرسی ونظارت براین واحدها، با متخلفان بشدت برخورد شود.

وی نظارت بر رعایت نکات بهداشتی و ساعت پخت را از جمله وظایف کارگروه آرد و نان برشمرد و افزود: ارتقای کیفیت پخت نان و رضایتمندی شهروندان مهمترین هدف این کارگروه است.thum-4c821307ca4f842dadf-IMG_0956_21758

خوش خبر با اشاره به اینکه مقوله آموزش تاثیرگذارترین عامل در هر موضوعی است، تاکید کرد: در این بحث بایستی به آموزش توجه جدی شود.

وی استفاده از نان با کیفیت و بهداشتی را و تحقق این امر را منوط به همت متوالیان دستگاههای ذیربط وکار بیشتر آنان دانست.

فرماندار با اشاره به سرکشی و نظارت مستمر و دایمی از نانوایی ها در راستای رفاه حال مردم یادآور شد: تسریع در نوسازی واحدهای نانوایی فرسوده باید در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است؛  دستگاه های مرتبط  از جمله تعزیرات حکومتی ، بازرسان سازمان صنعت معدن وتجارت ، شرکت غله ،بهداشت با همکاری انتظامی درشهرستان باتشدید گشتهای مشترک برای وپیشگیری از هر گونه تخلف ضروری دانست وتصریح کرد با واحدهای نانوایی که در پخت نان کم کاری، کم فروشی و تخلف می کنند، برخورد جدی شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز