امام جمعه دره‌شهر در خطبه های نماز عید فطر؛

عزت، نظام جمهوری اسلامی، کشورهای قدرتمند دنیا را به پای میز مذاکره کشاند

۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۸:۱۲
کد خبر: ۳۰۰۷۰۱
عزت، نظام جمهوری اسلامی، کشورهای قدرتمند دنیا را به پای میز مذاکره کشاند
حجت الاسلام محمد جواد قنبر بیگی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران سبب به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای شد.

به گزارش خرگزاری برنا در ایلام، خطیب جمعه دره شهر در خطبه های نماز عیذ فطر این شهرستان اظهار داشت: عزت، افتخار و سر افرازی نظام جمهوری اسلامی سبب شد که کشورهای قدرتمند دنیا پای میز مذاکره با ایران اسلامی بنشینند.

 حجت الاسلام محمد جواد قنبر بیگی، افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا است درحالی‌که پیش از انقلاب نظام سلطه کاملاً بر روی کشور ما اشراف داشت.

خطیب جمعه دره شهر عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب به برکت ولایت و رشادت ملت ایران، کشورهایی که در سخرانی هایشان کشور مارا را به حساب نیاورده و بعضاً به دنبال گرفتن حق توحش ازما بودند پای میز مذاکره نشسته تا با ما توافق کنند که این خود نشانه شوکت و بزرگی ایران است.

وی گفت: این نعمت‌هایی که خداوند به برکت ولایت، خون شهدا، اتحاد، وحدت و همدلی دولت و ملت به ما عطا کرده  و نیاز به شکر گذاری دارد.

قنبربیگی خاطرنشان کرد: شاید باسابقه آمریکا و دیگران این توافق به نتیجه نرسد اما تا همین جا نیز حرکتی زیبا و مقتدر از دولت بود و باید از تلاش‌های ریاست جمهور و تیم مذاکره کشورمان به خاطر این کار نمایان و خوشحال کردن ملت شریف ایران تشکر کرد.

امام جمعه دره‌شهر، با بیان اینکه این توافق یک قدم محکم به جلو بود اما به معنای برداشته شدن تحریم‌ها نیست و باید این جمع‌بندی‌ها به تصویب مجلس نیز برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز