طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛

شوهانی، سرپرست اداره آب و فاضلاب شهر توحید شد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۶:۵۸
کد خبر: ۳۰۱۱۹۳
شوهانی، سرپرست اداره آب و فاضلاب شهر توحید شد
طی حکمی از سوی بیرنوندی ، سجاد شوهانی به عنوان سرپرست اداره آب و فاضلاب شهر توحید منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام؛ معاون بهره برداری شرکت آبفا با اشاره قطعی آبی که این روزها  بخش هلیلان با آن مواجه شده است گفت: کاهش بارش های جوی در سال آبی گذشته و سالجاری، افت سطح سفره های زیرزمینی که عمده ترین منابع تامین آب شهر هستند، رشد جمعیت و رشد مصرف موجب شد شاهد قطعی آب در شهر توحید باشیم و امیدواریم با راه اندازی جاه جدید ظرف چند روز آینده، فشار آب شهرک توحید تقویت و مشکل کمبود آب این شهر مرتفع شود.

رضائی ، ابراز امیدواری کرد: با مساعدت و همکاری بخشداری و سایر مسئولان ، مشکلات و موانع توسعه ای شهر توحید در بخش آب برداشته شود و مردم دغدغه ای به لحاظ تأمین آب شرب نداشته باشند.1394429-2222222222

 وی، هدف از تغییرات در شرکت را استفاده بیشتر از پتانسیل ها، و پویایی سیستم و پیشبرد سیاستهای شرکت  عنوان کرد و افزود؛  دغدغه اصلی همه کارکنان شرکت خدمت به مردم است و امیدواریم این تغییر و تحولات در شرکت به ارتقاء سطح خدمات به مشترکان منجر شود.

در ادامه،  مدیر امور آبفای شهر توحید، بخشدار شهر توحید نیز  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شرکت، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب از جمله دستگاههای خدمت رسانی است که در تعامل و ارتباط مستقیم با مردم قرار دار د که  خوشبختانه مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب در این زمینه به خوبی عمل نموده اند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بابیان اینکه آب یک نیاز ضروری و یک کالای استراتژیک است، افزود: بخشداری هلیلان  از هیچ گونه همکاری با شرکت آب وفاضلاب  فروگذار نخواهد کرد.

در  پایان، شهبازی مدیر اسبق امور آبفای شهر توحید ضمن تقدیر از بخشداری بخاطر حمایتهایی که از امور  آب و فاضلاب نمودند، گزارشی از عملکرد امور آب و فاضلاب شهر توحید و در زمان تصدی خود بر این امور را ارائه و سپس شوهانی بعنوان  مدیر جدید این امور برنامه های خود را تشریح کردند.

 لازم به ذکر است؛ در پایان با اهداء لوح سپاس از خدمات آقای شهبازی مدیر سابق امور آبفای شهر توحید  تقدیر و حکم آقای سجاد شوهانی بعنوان سرپرست جدید این امور به وی ابلاغ شد.

 

نظر شما