قبل از ظهر امروز؛

ساختمان دامپزشکی شهرستان سیروان کلنگ زنی شد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۵:۲۱
کد خبر: ۳۰۱۱۹۹
ساختمان دامپزشکی شهرستان سیروان کلنگ زنی شد
با حضور فرماندار سیروان و مدیرکل دامپزشکیایلام سرپرست شهرداری لومار و تنی از چند از مسئولین محلی، کلنگ زنی ساختمان آزمایشگاه دامپزشکی سیروان انجام پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرکل دامپزشکی استان ایلام در این مراسم گفت: شهرستان سیروان یکی از قطب های پرورش دام و طیور بوده و شغل بیشتر مردم دامپروری می باشد و به منظور حفظ و حراست از سرمایه عظیم دام ،طیور و آبزیان لازم است با احداث و تکمیل ساختمان آزمایشگاه دامپزشکی سیروان خدمت رسانی به این قشر زحمتکش بیشتر و بهتر صورت پذیرد.

 پیرانی افزود از محل اعتبارات سال 93 مبلغ یک میلیارد ریال برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده و تخصیص آن نیز 100درصد انجام پذیرفته است.

در ادامه، فرماندار سیروان نیز با قدردانی از زحمات مدیرکل و مجموعه کارشناسان و کارکنان دامپزشکی در ارائه خدمات به دامداران منطقه ابراز امیدواری نمود با بهره برداری از ساختمان آزمایشگاه دامپزشکی سرابله تا پایان سال جاری شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات به دامداران شهرستان باشیم.

مراد یگانه افزود امیدواریم در کمیته برنامه ریزی شهرستان با اختصاص اعتبار مناسب زمینه بهره برداری از ساخنمان مذکور تا پایان سال فراهم گردد.

لازم به ذکر است؛ اینساختمان مذکور در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و زیربنای 410 متر مربع احداث می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز