استاندار ایلام؛

باید از فرصت برگزاری انتخابات برای تکمیل زیرساخت های ارتباطی بهره گرفت

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۸:۳۲
کد خبر: ۳۰۱۵۶۵
باید از فرصت برگزاری انتخابات برای تکمیل زیرساخت های ارتباطی بهره گرفت
مروارید گفت: باید از فرصت برگزاری انتخابات برای تکمیل زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی استان بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: مشکلات زیرساختی در شهرستانها و روستاهای استان که فاقد شبکه فیبر نوری، نقاط کور انتن دهی و عدم امکان استفاده از تجهیزات مناسب برای برگزاری انتخابات انلاین هستند باید در اولویت قرار گیرد و نسبت به رفع مشکلات انها اقدام شود. 

مروارید؛  افزود: برگزاری الکترونیکی انتخابات در شرایط کنونی تنها در کلانشهرها صورت می گیرد چرا که در سایر نقاط دولت با مشکلات زیرساختی روبروست. 

وی در ادامه به مشکلات زیرساختی برخی از شهرستانها پرداخت و یادآور شد: ادارات ثبت احوال تاکنون به شبکه فیبر نوری متصل نشده اند که تلاش داریم در شورای برنامه ریزی استان اعتبار موردنیاز را جهت اجرای آن تأمین نماییم.

استاندار ایلام خواستار رفع مشکل ارتباطی و رفع نقاط کور انتن دهی در شهرستانها و بخش های استان شد و گفت: مردم منطقه ماژین همواره از مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه ابراز نارضایتی می کنند که باید هرچه سریعتر راهکارهای لازم اندیشیده شود. 

وی گفت: شبکه مخابراتی شهرستان آبدانان پس از زمین لرزه های متعدد سال گذشته دچار خسارت شده و هم اکنون با معضل نقاط کور در این منطقه روبرو هستیم که امیدواریم با مساعدت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتبار موردنیاز برای تجهیز امکانات زیرساختی در منطقه فراهم شود. 

محمد رضا مروارید در پایان  با اشاره به زیان ده بودن شرکت مخابرات در استان تاکید کرد: مدیران شرکت مخابرات و زیر ساخت استان باید تلاش نمایند با همکاری وزارتخانه مربوطه و شرکت مخابرات ایران نسبت به استفاده از ظرفیت استانهای سود ده زمینه خدمات رسانی به تمامی مناطق کشور را بطور یکسان فراهم آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز