غضنفر های داخلی و گل به خودی

۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۸:۰۹
کد خبر: ۳۰۲۱۷۷
غضنفر های داخلی و گل به خودی
امروز تیم دیپلماسی دولت؛ شجاعانه و با افتخار همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس از مملکت دفاع کردند شما هم ببینید و از منافع شخصی بگذرید.

خبرگزاری برنا ایلام، دولت تدبیر و امید و ملت بزرگ ایران این روزها و پس از توافق ارزشمند هسته ای ؛ با واقعیت تلخی روبرو هستند. عده ای ؛ نقش غضنفر را بازی کرده  و همگام با دشمنان خارجی این ملت در بوق کرنا می دمند  و مذاکرات هسته ای و پیروزی بزرگ ملت ایران  را ناجوانمردانه و بی رحمانه تخریب میکنند .همان هایی که شخص رییس جمهور و تیم قوی دیپلماسی او را خیانتکار و ناموفق معرفی میکنند و به لطف رسانه هایی که در اختیار دارند و حاشیه ی امنیتی که برایشان ایجاد کرده اند ؛ هر مطلب خلاف و غیر واقعی را چنان جلوه می دهند تا ذهن عوام را تخریب کنند..

هم نوایی این عده با دشمنان خارجی  چنان زیاد است که مردم را به تعجب وا داشته که چگونه این افراد دقیقا مواضعی چون اسراییل و نتانیاهو دارند . اخیرا خود رییس جمهور مجبور به اظهار نظر شد و بجای اینکه مواظب دشمنان خارجی باشند ؛باید انرژی خود و دولتش را صرف کنترل غضنفرهایی کند که گاه و بیگاه و تحت هر شرایطی مترصد گل زدن به خودمان هستند.

رییس جمهور در ابن خصوص گفت:

ما مسابقه را با نتیجه 3بر2 بردیم .و برد هرجوری که رقم بخورد برد است . حالا عده ای این برد بزرگ و مهم و 3 گل زده و کسب 3 امتیاز را فراموش کرده و تمام توجه خود را روی 2گل دریافتی متمرکز نموده و آن را پاشنه آشیل دولت تدبیر و امید کرده اند.

آقایان محترم ببینید جدای از هر  نتیجه ؛ لحظاتی به این مسابقه فکر کنید .  در این بازی حساس و حیاتی ایران با چه تیمهایی مسابقه داشته است. ؟ تجزیه و تحلیل این مسابقه چه واقعیت هایی را اثبات میکند ؟

* در این مسابقه ایران با شش قدرت برتر جهان  روبرو بوده است .منتخب این شش قدرت در یک تیم واحد برابر تیم ایران بازی کرده اند، مانند این است  که ایران  با منتخب تیم های، برزیل، آرژانتین، اسپانیا، آلمان، فرانسه و امریکا  فوتبال بازی کرده است

* مسابقه در زمین و خاک آن کشورها و شرایط آب و هوایی آن ها برگزار شده است .

* داور مسابقه یکی از افراد همان شش کشور بوده و همیشه نیم نگاهی به تیم آن ها داشته است و حتی گاهی با یار خسته  آن ها تعویض شده و بازی کرده است.

* هر دو مسابقه رفت و برگشت در زمین حریف و  در  دو زمان 120 دقیقه ای  برگزار شده و بازی آخر به ضربات پنالتی کشیده شده است .

 * بازیکنان ایران کل زمان بازی را بدون تعویض، بدون یار کمکی و بدون تماشگر  بازی کرده اند  و حتی تیم حریف در وسط مسابقه اقدام به تعویض  نموده است.

* ایران این بازی سخت و نفس گیر  را در نهایت با کسب امتیاز بازی و زدن 3گل به پایان رساند و البته با دخالت داور و بر هم زدن برخی قوانین بازی  و گرفتن پنالتی برای حریف ؛ دوگل را دریافت کرده است .

* آن هایی که با قوانین مسابقه آشنایی دارند؛ خوب می دانند که در هر بازی مهم تر از همه چیز کسب امتیاز بازی و برد است . گلهای خورده نمی توانند از اهمیت بازی بکاهند.

* مهمتر از همه چیز بازی تیم ایران در مسابقات جهانی و ورود کشورمان به  جمع تیم های بزرگ جهان است . قبول ایران به عنوان یک تیم جهانی و شرکت او در مسابقات جهانی امتیاز مهمی است که به هر  کشوری داده نمی شود .این کشورها تاکنون اجازه بازی به هیچ کشوری نداده اند و هر کشوری که قصد و نیت بازی با آن ها داشته است؛ بدون انجام بازی  و فقط از طریق هیات داوران  10بر صفر  بازنده شده اند و ورزشگاه و امکانات جانبی حریفان را نابود کرده اند.

آقایان شما  دلواپسان و غضنفرها که عادت به قمار و شرط بندی مسابقات داشته اید ؛حالا این امتیازات و منافع را از دست رفته می بینید و از داخل کشور خودمان تماشاگر و تشویق کننده تیم  حریف شده اید. ملت به شما می خندند و رسوایی شما را می بینند. حداقل اگر تیم وطن تان را تشویق  نمی کنید ساکت باشید و با تیم حریف همراهی نکنید، باور کنید منافع ملی بر منافع شخصی و فردی ارجعیت دارد.

شهیدان این کشور به خاطر حفظ ابهت ایران از جان خودشان گذشتند، عده ای جانباز و مفقود الاثر شدند و عده ای سال ها در اسارت ماندند.

امروز تیم دیپلماسی دولت؛ شجاعانه و با افتخار همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس از مملکت دفاع کردند و به باور و اعتقاد همه جهانیان؛ ایران به موفقیت بزرگی رسید.شما هم ببینید و از منافع شخصی بگذرید .

مجتبی شیرخانی، فعال سیاسی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز