معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی در دیدار با استاندار ایلام؛

۲۰میلیارد جهت تکمیل کتابخانه مرکزی استان اختصاص یافت

۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۵:۱۶
کد خبر: ۳۰۲۷۶۶
۲۰میلیارد جهت تکمیل کتابخانه مرکزی استان اختصاص یافت
محمد الهیاری گفت: این پروژه یکی از کارهایی است که در اولویت کاری ما قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،  معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی و  اسماعیل شفیعی مدیرکل استانهای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  در دیدار با استاندار ایلام، با اشاره به اهمیت ساخت کتابخانه مرکزی ایلام اظهار داشت: این پروژه یکی از کارهایی است که در اولویت کاری ما قرار دارد و بهره برداری از آن می‌تواند تحول بزرگی در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان ایلام ایجاد کنند.

 محمد الهیاری در این دیدار اظهار داشت: با افتتاح کتابخانه مرکزی ایلام سرانه مطالعه به ازای جمعیت استان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی افزود: کتابخانه مرکزی ایلام دارای ویژگی‌های است که می‌تواند نیازهای افراد کتابخوان و فرهنگی مردم شهر ایلام را فراهم سازد.

در ادامه استاندار ایلام گفت: کتابخانه به عنوان یک نهاد موثر در جامعه امروزی که تحت عنوان نهاد فرهنگی از آن یاد می شود می تواند نقش مهم و کلیدی در تدوین افکار عمومی داشته باشد و پروژه مهم و بزرگی مثل کتابخانه مرکزی می تواند خیلی از جوانان را به سمت خود بکشاند.

 وی افزود: تامین اعتبار به منظور تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی ایلام و همچنین سایر پروژه های فرهنگی استان ازبرنامه های استانداری ایلام است و سعی بر آن است تا اعتبار مناسبی به منظور اتمام این پروژه ها تخصیص پیدا کند.

نظر شما