امام جمعه ادهلران؛

کمک خیرین در آموزه های دینی وارد شده است

۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۰۸:۲۹:۵۳
کد خبر: ۳۰۳۰۶۴
کمک خیرین در آموزه های دینی  وارد شده است
حجت الاسلام موسوی گفت: این کمک ها گره از مشکلات افراد و خانواده های نیازمند می گشاید و این اندک کمک ها دارای آثار مثبت بسیاری در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، امام جمعه دهلران،در جشن گلریزان این شهرستان که در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور خیرین و مردم برگزار شد  گفت:  کمک خیرین در آموزه های دینی نیز وارد شده تا گره از مشکلات مردم گشوده شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی جشن گلریزان را فرصتی برای نجات افراد ندانی جرائم غیر عمد از زندان دانست و افزود: این کمک ها گره از مشکلات افراد و خانواده های نیازمند می گشاید و این اندک کمک ها دارای آثار مثبت بسیاری در جامعه است.

وی افزود: مردم خیر شهرستان مرزی دهلران  با حضور در این جشن با کمک های خود سخاوت و مهربانی را به نمایش گذاشتند.

در ادامه، فرماندار دهلران در این آیین گفت: این کمک ها دارای اجر و پاداش معنوی بسیاری نزد خداوند متعال است چرا که منجر به نجات یک خانواده و جامعه می شود.

امیدعلی سبزی افزود: حضور خیرین در این جشن پشتوانه ای معنوی است و کمک آنان مصداق بارز باقیات صالحات است.

وی ضمن تقدیر از احساس مسوولیت و حس نوع دوستی خیرین این شهرستان تاکید کرد: این مبلغ برای آزادی زندانیان غیر عمد این شهرستان بکار گرفته می شود.

سپس، رییس ستاد دیه استان ایلام نیز در این آیین با اشاره به استقبال خوب مردم و مسوولان از این جشن گفت: خیرین بخوبی در این مهم پیشگام شدند و شاهد مشارکت آنها در این موضوع هستیم.

عبدالحمید خدایاری با اشاره به وجود 10 زندانی جرائم غیر عمد در شهرستان دهلران اظهار کرد: این افراد در مجموع با پرداخت سه میلیارد و 500 میلیون ریال تا چهار میلیارد ریال آزاد می شوند که تا سقف 250 میلیون ریال از طریق ستاد دیه استان کمک بلاعوض پرداخت و 150 تا 200 میلیون نیز تسهیلات بانکی به آنان اعطا می شود.

وی اضافه کرد: مبالغ جمع آوری شده فقط برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دهلران هزینه می شود.

خدایاری عنوان کرد: زندانیانی که مبلغ بدهی آنان بالای 500 میلیون ریال است پرونده آنها به ستاد دیه مرکزی کشور ارجاع داده می شود تا درصورت امکان نسبت به آزادسازی این افراد اقدام شود.

در پایان، دبیر ستاد دیه شهرستان دهلران نیز در حاشیه این مراسم در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: از کلیه شهروندان خیر و نیکوکار دهلرانی تقاضا داریم با واریز کمک های نقدی خود به حساب ستاد دیه استان به شماره0207424920001 بانک ملی سهمی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دهلرانی داشته باشند.

محمد سموریافزود: این حساب تا 10 روز آینده برای واریز کمک های نقدی مردم نوع دوست و نیکوکار دهلرانی فعال می باشد.

گفتنی است؛ در این آیین دهلرانی ها 240 میلیون ریال کمک نقدی برای آزادی زندانیان غیر عمد کمک کردند و جلوه ای زیبا از سخاوت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز