امام جمعه ادهلران؛

کشورهای غربی حامیان دروغین حقوق بشر هستند

۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۸:۴۹
کد خبر: ۳۰۴۰۴۰
کشورهای غربی حامیان دروغین حقوق بشر هستند
حجت الاسلام موسوی گفت: سوابق آنها این مهم را بخوبی نشان می دهد تا همه دنیا بدانند که فقط جمهوری اسلامی در همه حال مدافع مظلومان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، امام جمعه دهلران  در خطبه های نماز جمعه امروز (9/5/94)  این شهرستان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را حامی راستین حقوق بشر و یاور و پشتیبان محرومان و مظلومان جهان دانست.

حجت الاسلام سید محسن موسوی کشورهای غربی را حامیان دروغین حقوق بشر معرفی کرد و گفت: سوابق آنها این مهم را بخوبی نشان می دهد تا همه دنیا بدانند که فقط جمهوری اسلامی در همه حال مدافع مظلومان است.

وی با اشاره به ظلم، تجاوز و کشتار مردم بی گناه در بحرین، یمن، سوریه،عراق و غزه گفت: آیا غربی ها طرفدار حقوق بشر هستند که امروز حتی در مقابل محموله بشر دوستانه جمهوری اسلامی به مردم یمن ایستادگی می کنند.

موسوی سپس در خصوص اهداف دشمن در مقابله با دستیابی کشورمان به انرژی صلح آمیز هسته ای و ممانت آنها با توسعه این علوم در کشورمان افزود: در مذاکرات هسته ای بر داشتن این دانش تاکید کرده و اعلام کردیم هدف ما از داشتن این علم، استفاده صلح آمیز است.

موسوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بخوبی در سال های گذشته با توجه به اهمیت موضوع تاکید کردند ایران اسلامی هرگز نمی خواهد از این دانش برای ساخت سلاح اتمی استفاده کند چون داشتن آن را حرام می داند.

موسوی با اشاره به فرا رسیدن هفته فنی و حرفه ای هم یادآور شد: تربیت نیروی انسانی متخصص با آموزش های لازم و منطبق بر مشاغل بومی در راستای فراهم کردن بستر برای اشتغال از مهمترین خدمات این نهاد است.

وی بر لزوم تامین زیر ساخت های شهرستان دهلران با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه حجم عظیمی از تردد زوار اربعین از مسیر دهلران به مهران انجام می شود بستر های لازم با حمایت مسوولان استانی و کشوری برای این مهم باید فراهم شود.

امام جمعه دهلران با اشاره به گرمای بالای 50 درجه شهرستان مرزی دهلران در روزهای اخیر هم گفت: هیات دولت باید در این خصوص برای این شهرستان چاره اندیشی کند.

وی سپس با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری اظهار کرد: این فقیه بزرگوار در سخت ترین شرایط دست از رسالت خود بر نداشت و زیر بیرق کفر نرفت و بر اسلام، اعتقادات و مسلمان بودن خود پایبند بود و امروز نام و خدمات و جهاد او در تاریخ ثبت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز