رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ایلام؛

شورای هیئت مذهبی در شهرستان‌ها برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۷:۳۵
کد خبر: ۳۰۴۸۹۱
شورای هیئت مذهبی در شهرستان‌ها برگزار می شود
حجت الاسلام فتاحی از تشکیل شورای هیئت مذهبی و کانون مداحان در همه شهرستان‌های استان ایلام خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ایلام با تشریح این خبر گفت:  از جمله آن به حوزه‌ تشکل‌های دینی، حوزه‌های پژوهشی، گفتمان‌های دینی و آموزشی، موضوعات مختلف امور بانوان، برنامه‌های قرآنی و تربیت مربیان قرآنی است و در سطح استان فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود

حجت‌الاسلام محمد فتاحی  با اشاره به 60 برنامه مصوب سازمانی گفت: به جز از این برنامه‌ها در حوزه‌های دیگر و با توجه به مصوبات شوراهای اجتماعی و فرهنگی استان برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به وجود 900 هیئت مذهبی و کانون فرهنگی در استان ایلام اظهار داشت: 300 موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در استان مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه  افزود: 800 مداح آموزش دیده در استان وجود دارد که در برنامه‌های مختلف حضور و فعالیت دارند.

فتاحی بر لزوم خانه‌های عالم روستایی تاکید کرد و گفت: در استان ایلام 69 خانه عالم جهت استقرار مبلغین وجود دارد تا برنامه‌های تبلیغی روستاها را پیگیری کنند.

وی گفت: امسال بیش از دو هزار نفر در کلاس‌های آموزش روخوانی قرآن این سازمان در ماه مبارک رمضان شرکت کردند.

وی از فعالیت 20 هسته فرهنگی جوان و بوستان‌های معرفت در طرح اوقات فراغت تابستانی خبر داد و گفت: دو هزار نفر از جوانان و دانش‌آموزان در رشته‌‌های مختلف در این کلاس‌ها حضور دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام  در پایان، اعزام روحانیون و تبلیغ را از رسالت‌های مهم این سازمان برشمرد و افزود: سالانه بیش از دو هزار روحانی به مناطق مختلف استان جهت تبلیغ اعزام می‌شوند ضمن اینکه امسال در ماه مبارک رمضان نیز از 140 روحانی برای این مهم در روستاها استفاده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز