مدیر کمیته امداد دره شهر؛

کمک حامیان به ایتام، نشان از حس مسوولیت پذیری آنها است

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۴:۱۷
کد خبر: ۳۰۵۶۳۵
کمک حامیان به ایتام، نشان از حس مسوولیت پذیری آنها است
رشیدی گفت: همکاری مطلوب حامیان نیکوکاردر خدمت رسانی به ایتام نشان از حس مسوولیت پذیری و اعتقادات عمیق و مذهبی آنان نسبت به این قشر نیازمند جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،رییس کمیته امداد دره شهر، اظهار کرد: همکاری مطلوب حامیان نیکوکاردر خدمت رسانی به ایتام زیر پوشش نشان از حس مسوولیت پذیری و اعتقادات عمیق و مذهبی آنان نسبت به این قشر نیازمند جامعه بوده که موجبات رضایت مندی ایتام که همان رضایت مندی حق تعالی است، را به همراه دارد.

"آیت رشیدی" بیان داشت: کمکهای صورت گرفته از سوی این دو حامی سخاوتمند که ساکن تهران هستند برای تهیه و خرید 500 شلوار و یک دستگاه لپ تاب برای خانواده های ایتام این شهرستان هزینه شده است.

وی،افزود: حامیانی که با این نهاد مقدس همکاری دارند، از اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه، پزشکان، مهندسان، مدیران و کارکنان ادارات و نهادها و بیشتر از همه کسبه و بازاریان هستند.

مدیر کمیته امداد دره شهر خاطر نشان کرد: بیش از دو هزار و 400 حامی هم اکنون سرپرستی 320 نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد مقدس را عهده دار بوده که از کمک های همه جانبه آنان بهره مند می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز