مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام خبر داد؛

وقف های قرانی نسبت به سایر وقف ها افزایش چشمگیری داشته است

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۹:۰۸
کد خبر: ۳۰۵۶۴۴
وقف های قرانی نسبت به سایر وقف ها افزایش چشمگیری داشته است
حجت الاسلام کاروند از افزایش وقف‌های قرآنی با نیت توسعه و ترویج فرهنگ قرآن آمورزی و ... در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، به ترویج وقف‌های قرآنی در این استان اشاره و بیان کرد: از سال‌های گذشته این نوع وقف در استان رواج پیدا کرده که نسبت به سایر وقف‌ها رشد خیلی خوبی داشته است مثل وقف منزل مسکونی برای فعالیت‌های قرآنی، به نظر من اگر در این زمینه تبلیغات مناسبی صورت گیرد مردم این آمادگی را دارند که همکاری کنند.

حجت الاسلام کاروند، با اشاره به کمبود اعتبارات موجود برای اجرای برنامه‌های قرآنی  گفت: برنامه‌های قرآنی اوقاف از محل اعتبارات سازمانی صورت می‌گیرد هرچند سال گذشته مبلغ 5 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای برنامه‌های کل استان در نظرگرفته شد و البته تخصیص داده نشد.

وی، با بیان اینکه راه حل رفع این مشکلات ارتقاء و بهبود عملکرد شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام است،ادامه داد: باید همه دستگا‌ه‌های مرتبط در این شورا به صورت یکسان دخل و تصرف داشته باشند.

حجت الاسلام کاروند، تعامل دستگاه‌های مختلف فرهنگی در اجرای برنامه‌های قرآنی در استان ایلام ضرورت دارد و  البته تشکیل شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان کار خیلی ارزشمندی است که باید فعالیت های این شورا افزایش یابد.

مدیرکل اوقاف ایلام در پایان گفت: اگر فعالیت‌های قرآنی پراکنده دستگاه‌های مختلف در ایلام منسجم شود می‌تواند تأثیر بیشتری در امر کیفیت‌بخشی به این نوع برنامه‌ها و در نهایت رسیدن به هدفاصلی که همان ترویج فرهنگ و مفاهیم ارزشمند اسلامی و قرآنی در جامعه است داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز