کلنگ ساخت سالن ورزشی منطقه بانبرز ایلام به زمین زده شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۳:۵۵
کد خبر: ۳۰۵۸۸۲
کلنگ ساخت سالن ورزشی منطقه بانبرز ایلام به زمین زده شد
با حضور استاندار ایلام ، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استانی، کلنگ ساخت سالن ورزشی و آموزشی محله بانبرز شهر ایلام بر زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، استاندار ایلام، درحاشیه این آیین با اشاره به  هدف دولت  تدبیر و امید در توسعه مناطق کمتر توسعه یافته گفت: دولت یازدهم امیدهای زیادی در مردم ایجاد و محرومیت های زیادی از چهره مناطق کمتر برخوردار زدوده شده و می شود.

 محمد رضا مروارید، با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی، ورزشی وآموزشی در استان بیان داشت: دولت تمام توان خود را برای حذف فاصله ها و نابرابریها در جامعه بکار گرفته و در این زمینه بصورت هدفمند تدابیری را بکار گرفته که در آینده نتایج آن بصورت ملموس هویدا می شود. 

استاندار ایلام گفت: دولت برای ارتقای وضع بهداشت و درمان و رفع نیازهای محلات کمتر توسعه یافته برنامه های جامعی را در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه ساخت درمانگاه و بوستان شهری در محله بانبرز یک نیاز ضروری است که باید در دستور کار قرار گیرد ابراز داشت: دولت بدنبال ایجاد توازن در سطح محلات و توزیع امکانات بصورت برابر است تا همه از این امکانات بطور یکسان برخوردار شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه در این آیین بیان کرد: کلنگ زنی این سالن با کاربری آموزشی و ورزشی در زیر بنای 862 متر و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در مدت یکسال احداث می شود.

در ادامه، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: عملیات ساخت سالن با کارفرمایی شرکت مادر تخصصی عمران بهسازی شهری ایران و اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در جهت توانمند سازی مناطق سکونت گاه های غیر رسمی ساخته می شود.

میرجعفریان در پایان،  با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه فضاهای ورزشی اضافه کرد: با توجه دولت یازدهم به بحث ورزش، شاهد خدمت رسانی بی سابقه در زمینه احداث فضاهای ورزشی در استان ایلام هستیم.

نظر شما