رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام؛

فعالیت‌های فرهنگی، نقش مهمی در برنامه‌های ستاد اربعین حسینی دارد

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۶:۲۹
کد خبر: ۳۰۶۳۲۲
فعالیت‌های فرهنگی، نقش مهمی در برنامه‌های ستاد اربعین حسینی دارد
سید محمد علوی فر گفت: فعالیت‌های فرهنگی، نقش مهمی در برنامه‌های ستاد اربعین حسینی در سال جاری خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، در نشست هماهنگی مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی ایلام که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی، نقش مهمی در برنامه‌های ستاد اربعین حسینی در سال جاری خواهد داشت.

 سید محمد علوی فر، با اشاره به حضور میلیونی زائران عتبات عالیات در مرز مهران برای سفر به عتبات عالیات، افزود: بایستی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان، ایستگاه‌های فرهنگی و مذهبی در محل شهرستان مهران در ایام اربعین حسینی راه‌اندازی شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، خواستار همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزار فعالیت‌های فرهنگی و هنری شد و گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته اربعین حسینی سال جاری باشکوه هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

 در ادامه؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، نیز در این نشست، گفت: در ایام اربعین حسینی سال جاری، بسته‌های فرهنگی و مذهبی تهیه و با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات در بین زائران اباعبدالله الحسین(ع) توزیع خواهد شد.

 علی‌محمد نیاکان، با اعلام آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام، تصریح کرد: تلاش می‌شود از ظرفیت سایر دستگاه‌های فرهنگی دیگر برای اربعین حسینی استفاده شود.

 وی، خاطرنشان کرد: مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بسیار خوبی در راستای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرستان مرزی مهران دارند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان، به فعالیت کانون‌های مساجد در مراسم اربعین حسینی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تعدادی از کانون‌های مساجد شهرستان مهران ایستگاه‌های صلواتی در مهران ایجاد کرده بودند و خدمات خوبی به زائران ارائه دارند که امسال نیز از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز