فرماندار دهلران؛

طرح تحول نظام سلامت خدمتی ماندگار از دولت یازدهم است

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۷:۵۸
کد خبر: ۳۰۶۷۵۴
طرح تحول نظام سلامت خدمتی ماندگار از دولت یازدهم است
سبزی گفت: طرح تحول نظام سلامت خدمتی ماندگار از دولت تدبیر و امید در راستای خدمت به اقشار محروم جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار دهلران، در بازدید از پایگاه سلامت امید، با اشاره به برنامه های دولت یازدهم در حوزه سلامت و بهداشت افزود: پایگاه سلامت امید نیز بدنبال طرح تحول سلامت و با هدف گسترش آموزش های مرتبط با بهداشت در حاشیه شهر دهلران و به منظور دسترسی آسان مردم به خدمات راه اندازی می شود.

فرماندار دهلران بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات در این پایگاه تاکید کرد و یادآور شد: پایگاه سلامت امید در قالب برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشتی و در زمینه دسترسی آسان و کاهش هزینه های ساکنان مناطق حاشیه شهرها و برقراری عدالت در ارائه خدمات بهداشتی راه اندازی خواهد شد.

در ادامه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران نیز در این بازدید گفت: این پایگاه در کوی شهرداری ضمن ارائه خدمات واکسیناسیون مادران، بهداشت خانواده و خدمات مامایی (مادر و کودک) جمعیت کوی شهرداری، جهادگران، جانبازان، بعثت، اندیشه و قسمت شرقی خیابان شهید مطهری را تحت پوشش قرار می دهد.

دکتر شهریار رسولی با اشاره به حضور چهار نیرو در این پایگاه ارایه خدمات مامایی، بهداشت خانواده، سلامت مادران، کودکان، سالمندان و میانسالان را از جمله اهداف این پایگاه برشمرد.

وی عنوان کرد: 12 هزار پرونده ساکنان مناطق تحت پوشش این پایگاه، از مرکز بهداشتی درمانی شماره یک (معین) دهلران انتقال داده می شود تا خدمات اولیه بهداشت خود را در این پایگاه انجام دهند.

رسولی در پایان، افزود: این پایگاه های سلامت، در کنار شناسایی بیماران، وظیفه ارائه آموزش به جامعه هدف را نیز در دستور کار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز