بررسی پدیده زنان با آرایش غلیظ خیابانی؛

مهرعلی زاده: لوازم ارایش نقش مافیا را در جامعه بازی می کند

۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۲۳:۲۶:۴۵
کد خبر: ۳۰۷۳۶۰
مهرعلی زاده: لوازم ارایش نقش مافیا را در جامعه بازی می کند
مدیرکل دفتراموراجتماعی استانداری ایلام گفت: خانم هایی که با آرایش غلیظ در جامعه نمایان می شوند ، قطعا به بُعد منفی موضوع نگاه نمی کنند.

مدیرکل دفتراموراجتماعی استانداری ایلام در گفتگو با خبرگزاری برنا در ایلام، به تاثیر لوازم آرایش به عنوان مافیا در جامعه اشاره کرد و افزود: وقتی مادر و دختران خانواده، بدون توجه به اطرافیان و حضور کودکان که از اصلی ترین الگو برای آنان  محسوب می شوند از لوازم آرایش استفاده می کنند وحساسیتی به این موضوع نشان نمی دهند پس باید منتظر رخ دادن چنین اتفاقی از سوی کودکان  در جامعه باشند.

علی مهرعلی زاده ادامه داد: از نظر روانشناسی خانم هایی که از مکانیسم دفاعی به نام جبران ،برای برطرف کردن کمبودها از طریق  آرایش، خودنمایی و با جراحی های مختلف با هدف زیباتر  شدن در محیط جامعه انجام می دهند همواره دوست دارند بیشتر در کانون توجه قرار گیرند و به هیچ وجه به بُعد منفی موضوع نگاه نمی کنند.

وی، به کاهش سن آرایش نسبت به دهه گذشته در استان اشاره کرد و گفت: نحوه آرایش معیاری  مهم برای شخصیت فرد تلقی می شود و براساس همین نوع آرایش جوانان شخصیت درونی و بیرونی، طبقه اجتماعی و همچنین طرز تفکر و نگرش و بینش این افراد و الگو پذیری در جامعه را می بینند که این از مهمترین نقش ها در جامعه محسوب می شود.

علی مهرعلی زاده در ادامه با تاکید بر نقش و تاثیر  مهم رسانه ها در جامعه، اظهار داشت: هیجانات روحی ناشی از تماشای تصاویر رسانه های غیراخلاقی، باعث تحریک جنسی  در بین نوجوانان و جوانان می شود و در نتیجه کاهش 5 تا 7 سال بلوغ در پسران و دختران را به همراه دارد.

مدیرکل دفتراموراجتماعی استانداری  ایلام  در پایان  گفت: نقاب های رنگارنگی که امروزه در چهره ی این زنان نمایان می شود می توان به  نوعی ریا کاری، فریبندگی ، گول زنندگی ،عدم رضایت از هویت، دیالیکتیک ظاهر و باطن را تداعی کند و  در نهایت این سوال در ذهن هر فرد به وجود می آید  که آیا با جنبش صورتگرایی در زنان ایرانی روبرو شده ایم ؟؟؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز