مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام خبر داد؛

تصویب بودجه ۱۱۹ میلیارد تومان جهت خدمت رسانی به نیازمندان

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۰:۲۰
کد خبر: ۳۰۹۲۲۳
تصویب بودجه ۱۱۹ میلیارد تومان جهت خدمت رسانی به نیازمندان
رضایی گفت: در بودجه مصوب امسال این نهاد مبلغ119 میلیارد تومان جهت خدمت رسانی به نیازمندان این استان مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام در دیدار با امام جمعه چوار بیان داشت: این میزان اعتبار صرف خدمات گوناگونی در زمینه اشتغال، توانمندسازی، مسکن، فرهنگی و آموزش، بیمه و درمان و همچنین خدمات گوناگون دیگر خواهد شد.

ضیا  رضایی افزود: کاهش آمار مددجویان مورد حمایت این نهاد یکی از سیاستهای اصلی کمیته امداد بوده که بر اساس برنامه های توانمند سازی این نهاد بوده که در سالهای اخیر در پیش گرفته شده است

وی ادامه داد: استان ایلام در گذشته در مقایسه با دیگر استانهای کشور بیشترین میزان و درصد جمعیت تحت پوشش مددجویی را داشته اما خوشبختانه هم اکنون با اعمال این سیاستها میزان قشر مددجویی مورد حمایت به حد مقبولی رسیده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری جهت اجرای برنامه های خدمت رسانی به مددجویان این نهاد در مجموع 119 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که صرف خدمات گوناگون به مردم نیازمند خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام  در پایان به وضعیت معیشتی مردم چوار اشاره کرد و افزود: با وجود پتانسیل های خوبی که در منطقه چوار وجود دارد با اینحال مردم و مددجویان این بخش نیازمند توجه بیشتری هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز