مالکان وسایل نقلیه نسبت به فک پلاک اقدام کنند

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۷:۱۸
کد خبر: ۳۱۲۹۴۱
مالکان وسایل نقلیه نسبت به فک پلاک اقدام کنند
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: مالکان وسایل نقلیه به محض خرید و یا فروش وسیله نقلیه خود نسبت به فک پلاک اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با تشریح این خبر گفت:  مالکان وسایل نقلیه از واگذاری و نقل و انتقال خودرو بصورت وکالتی جداً خودداری و با مراجعه به مرکز تعویض پلاک واقع در بلوار خلیج فارس نسبت به تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو اقدام کنند.

سرهنگ خادم با اشاره  به اینکه دارنده پلاک مسئولیت دارد عنوان کرد: متأسفانه مشاهده شده برخی از مالکان وسایل نقلیه نسبت به تعویض پلاک و نقل و انتقال وسیله نقلیه خود بی تفاوت هستند.

وی با اشاره به ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از مالکان وسایل نقلیه خواست از واگذاری و نقل و انتقال خودرو بصورت وکالتی جداً خودداری و با مراجعه به مراکز تعویض پلاک در سطح استان مراجعه و نسبت به تعویض پلاک و نقل و انتقال وسیله نقلیه خوداقدام کنند.

 وی تصریح کرد: ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اشعار دارد نقل و انتقال خودرو به موجب سند رسمی انجام و رانندگان وسایل نقلیه مکلفند قبل از هر گونه نقل و انتقال وسایل خود به دفاتر مربوطه و تعیین شده مراجعه و نسبت به بررسی اصالت وسیله نقلیه ، هویت مالک، پرداخت جرائم معوق و تعویض پلاک بنام مالک جدید اقدام نمایند.

سرهنگ خادم در پایان گفت:بر همین اساس برابر بند 2026 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی عدم اقدام به تعویض پلاک به هنگام خرید و فروش وسیله نقلیه مبلغ 500 هزار ریال درمراکز استان ها و شهرهای بزرگ و مبلغ 400 هزار ریال در سایر شهرستانها پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز